Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:54:32 GMT

سرپرست پیشین تیم ملی بوکس: «ثوری» هیچ کاره است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۶۳۷۷

سرپرست پیشین تیم ملی بوکس: «ثوری» هیچ کاره است

تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی بوکس ایران که به تازگی از سمت خود کناره گیری است، گفت: «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس، هیچ کاره است و تمامی تصمیمات را «منوچهر مقصودی» مرد پشت پرده، اتخاذ می کند.

به گزارش ایرنا؛ «عیسی گل محمدی» روز دوشنبه در نشست خبری با حضور جمعی از نمایندگان رسانه ها، تصریح کرد: چندی پیش به مسئولان فدراسیون اعلام کردم که اگر قرار است به فعالیتم به عنوان سرپرست تیم ملی ادامه دهم، باید تمامی امور این پست در اختیارم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این مساله اجرا نشد و استعفاء دادم، عمرم را برای بوکس گذاشته ام و اجازه نمی دهم کسی اعتبارم را زیر سوال ببرد.
گل محمدی با بیان اینکه اکنون افرادی در فدراسیون بوکس هستند که از خانواده این رشته محسوب نمی شوند، افزود: آنان چیزی از بوکس نمی دانند و افراد باسابقه این رشته را نادیده می گیرند. بسیاری از قهرمانان این رشته و حتی بوکسورهای المپیکی، شاگرد من در باشگاه پیوند ساپکو بوده اند، اما حرف آنهایی که بوکس را بلد نیستند، بیشتر خریدار دارد.
وی با انتقاد از رفتارهای دبیر و نایب رئیس فدراسیون، گفت: این دوستان برای خودشان شورای فنی تشکیل داده اند. مگر می شود در حضور «اکبر احدی» سرمربی تیم ملی ایران که کارنامه درخشانی دارد، «ناصر طالبی» به عنوان نایب رئیس، اظهار نظر فنی کند؟
سرپرست پیشین تیم ملی گفت: مسئولان فدراسیون و به خصوص نایب رئیس از ابتدا خواستند تا تنها سه بوکسور به بازی های آسیایی اعزام شود تا در صورت شکست در جاکارتا، بهانه اعزام نشدن تیم کامل را سپر بلا کنند. در حالیکه سرمربی تیم ملی از ابتدا خواهان فرستادن تیم کامل بود.
وی در خصوص وعده های انتخاباتی «حسین ثوری» رئیس فدراسیون مبنی بر پرداخت حقوق مشخص به ملی پوشان، گفت: هیچ وعده ای عملی نشد و حتی بسیاری از بوکسورهای تیم ملی، هزینه های رفت و آمد خود را هم ندارند.
گل محمدی افزود: وقتی مشکلات را با دبیر و نایب رئیس فدراسیون در میان گذاشتم، آنان اعلام کردند که هر بوکسوری از شرایط ناراحت است می تواند اردود را ترک کند.
وی که با تیم پیوند ساپکو به افتخارات متعددی در بوکس ایران رسیده است، اظهار داشت: کار بوکس به جایی رسیده که «ناصر طالبی» برای آن تصمیم می گیرد که باید به حال این رشته المپیکی افسوس خورد. او در سه فدراسیون کارنامه ضعیفی برجای گذاشت و حالا می خواهد در بوکس، حرفش خریدار داشته باشد.
گل محمدی با بیان اینکه سرپرست قبلی فدراسیون تمامی بدهی ها را پرداخت کرد و حتی 3 میلیارد ریال هم در خزانه فدراسیون گذاشت و رفت، توضیح داد: اکنون با ضعف مدیریت، حتی پول رستوران هم پرداخت نشده است. از این مساله به طور واضح می شود عمق مشکلات و فاجعه را جویا شد.
وی با اشاره به اینکه «حسین ثوری» هیچ قدرتی برای تصمیم گیری ندارد، گفت: تمام تصمیمات را «منوچهر مقصودی» اتخاذ می کند. او در دوره آخر مدیریت ناطق نوری از فدراسیون کنار گذاشته شد، چراکه کارایی نداشت.
وی گفت: دوستان می خواهند در کار سرمربی تیم ملی نیز دخالت کنند. حتی احدی چندی پیش استعفای خود را تقدیم مسئولان فدراسیون کرد، چرا که از دخالت ها و ضعف ها، خسته شده است.
گل محمدی با بیان که چنانچه ثوری به همین روند ادامه دهد نمی تواند دوره چهار ساله ریاست خود در فدراسیون را به اتمام برساند، اظهار کرد: از وزیر ورزش می خواهم تا نگاه ویژه ای به این رشته المپیکی داشته باشد.
وی در مورد اینکه گفته می شود او و دوستانش خانه ای در اختیار رئیس و دبیر فدراسیون در تهران قرار داده اند، گفت: اصلا دوست نداشتم این مساله رسانه ای شود. به هرحال آنان در هتل ساکن بودند و ما این اقدام را انجام دادیم تا در تهران، احساس غریبی نکنند.
گل محمدی در خصوص اینکه گفته می شود «طالبی» نایب رئیس فدراسیون به زودی سرپرست فدراسیون خواهد شد تا در نهایت صندلی ریاست را در اختیار بگیرد با عصبانیت، گفت: خانواده بوکس آنقدر بیچاره نشده اند که او بخواهد سرپرست یا رئیس فدراسیون شود.
ورزشی**3783**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي بوكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران

در نشست شورای آسیای مرکزی اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های منظقه آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی‌های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه 1402 از سوی وحید مرادی، سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد.

مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد

پس از آن سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف، رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفت‌وگو پرداختند و تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیئت رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران و محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از 10 کرسی به 18 کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

فرهاد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، کتایون عرب‌زاده و محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان، رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران