Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری اولین دوره آموزشی تأیید پایه اطلاعات موقوفات در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، الیاس رضایی، معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز (28 خرداد) در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین دوره آموزشی تأیید پایه اطلاعات موقوفات در سال جاری خبر داد و گفت: این  اولین دوره آموزشی در حوزه اجارات در سال جاری است که با هدف اصلاح پایه اطلاعات رقبات و موقوفات در سامانه جامع موقوفات کشور انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این کارگاه شامل هشت ساعت آموزش در قالب کارگاهی و به صورت عملی برگزار می شود، افزود: این کارگاه آموزشی در روز سه شنبه 29 خرداد ماه جاری از ساعت هشت صبح در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار می شود که در این دوره کلیه کارشناسان موقوفات و اجارات با چگونگی و نحوه ویرایش و تأیید اطلاعات رقبات موقوفات آشنا می شوند.

 

رضایی تاکید کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی رقبات موقوفات کشور در یک دهه گذشته یکی از سیاست های کلان و تدابیر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است که به صورت یک شبکه سراسری و یکپارچه تحت عنوان سامانه جامع موقوفات و بقاع کشور محقق شده است که با ورود اطلاعات موقوفات به این سامانه توسط کارشناسان طی سالهای اخیر نیاز به بروز رسانی، اصلاح و تایید اطلاعات است و بر این اساس کارگاه های آموزشی متعددی در حوزه معاونت بهره وری اوقاف و امور خیریه فارس شکل می گیرد و در دستور کار قرار گرفته است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه فارس در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری دوره های آموزشی یادآور شد: جمع و آوری و بروز رسانی اطلاعات رقبات توسط کارشناسان خبره می تواند بانک جامعی از اطلاعات موقوفات را پیش روی قرار دهد تا مبنای هرگونه تصمیم گیری دقیق در حوزه موقوفات و سرمایه گذاری املاک وقفی باشد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مقام معظم رهبری مساجد نماز عید فطر دولت عید فطر جام جهانی فوتبال مسجد کانون های مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اوقاف و امور خیریه فارس وقف و موقوفات موقوفات شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳ منعقد و از پوستر این رویداد با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه 1403، طی مراسمی به امضای هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ این مراسم، با حضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه 1403، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌ از 400 نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسئولان دانشگاه شیراز به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که از سوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد