Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@03:59:56 GMT

بیرانوند هنوز تمام آن سادگی اش را حفظ کرده

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۶۵۰۴

بیرانوند هنوز تمام آن سادگی اش را حفظ کرده

علیرضا بیرانوند را باید همین شکلی که هست دوستش داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی و پرسپولیس توانست بعد از این همه شوخی در فضای مجازی خود را ثابت کند. او در بازی با مراکش یکی از بهترین نمایش های سال های اخیرش را داشت و روز بعد از بازی می توانست درباره آن روز خوب حرف بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند هنوز تمام آن سادگی اش را حفظ کرده. اگرچه سعی می کند متفاوت صحبت کند اما خیلی ساده حرف می زند. شاید هنوز تمرکزش را برای حرف زدن جلوی دوربین از دست می دهد و البته مهمتر از همه این ها واژه کم می آورد.

وقتی می خواهد از این بگوید که مردم را دوست دارد و از شوخی های‌شان ناراحت نمی شود ، می گوید:

«ضرب المثلی هست که می گوید پشت سر آدم های بزرگ همیشه حرف است. این بچه ها همه ستاره هستند و پشت سرشان حرف و شوخی زیاد است و گروهی می خواهند با شوخی با این اسم ها بزرگ شوند»

یک واژه از ته دل است با کمی دشواری درباره انتخاب کلمات یا حتی ضرب المثل مرتبط. در حقیقت او از این شوخی ها دلخور شده که می گوید اشکش در ته بازی در آمده اما به احترام مردمش سعی می کند بگوید از شوخی ها دلخور نیست.

این جملات را هم می گوید تا نهیب بزند لطفا دیگر کسی این قدر سر به سرشان نگذارد. آنها اگر همین حالا هم جام جهانی برای‌شان تمام شود، در این گروه سخت ناکام نبوده اند.

بیایید بیرانوند را همین طور که هست باورش کنیم و دوستش داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه دروازه بان پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون

بازیکن آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هافبک فرانسوی رئالی‌ها شوخی جالبی انجام داد که مورد توجه اهالی فضای مجازی قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلمان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک حاشیه جالب همراه شد.

یکی از بازیکنانی که در پایان این بازی در میکسدزون با خبرنگاران مصاحبه کرد، توماس مولر بود که گفت‌و‌گوی کوتاهش توجه اهالی فضای مجازی را جلب کرد. پس از آنکه خبرنگار شبکه CBS از ستاره باسابقه بایرن مونیخ ( کسی که یکصدوپنجاهمین بازی‌ خود در لیگ قهرمانان را انجام داد) پرسید؛ آیا احساس پیر بودن نمی‌کند، اورلین چوامنی، هافبک رئال مادرید از راه رسید و گفت‌و‌گوی آنها را متوقف کرد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

این اتفاق با واکنش طنز‌آمیز مولر همراه شد و او پس از خندیدن و چشمک زدن به چوامنی، گفت؛ «فکر می‌کنم که چوامنی دارد گوش می‌کند که ببیند ما در بازی بعدی از چه تاکتیکی استفاده خواهیم کرد.»

چوامنی پس از شنیدن حرف‌های مولر جلوی دوربین رفت و با او دست داد و رو به دوربین لبخند زد.

مولرو یارانش هفته آینده در صورتی که در برنابئو موفق به شکست رئال مادرید شوند، جواز صعود به فینال را کسب خواهند کرد که این پنجمین حضور ستاره آلمانی در فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس