Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@07:47:26 GMT

بیشترین سرقت های استان کرمان مربوط به این شهر است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۶۵۸۶

بیشترین سرقت های استان کرمان مربوط به این شهر است

به گزارش ایسکانیوز، حسن پور رئیس پلیس آگاهی در نشستی خبری با اشاره به اینکه استان کرمان در مسیر ورود کالاهای قاچاق از دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان قرار دارد ، افزود: آخرین اقدام در زمینه کشفیات مربوط به کشف 54 هزار لیتر سوخت قاچاق است که در حاشیه شهر کرمان دپو شده بود .


وی در این نشست خبری اولویت دیگر پلیس آگاهی را کشف سرقت دانست و افزود: کشفیات در این زمینه ، 3 ماه ابتدای سال ، 16 درصد به نسبت مشابه پارسال افزایش داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن پور با بیان اینکه 66 درصد اموال سرقت شده کشف و به مال باختگان برگردانده شد، افزود : بیشترین موارد سرقت از داخل خودرو بوده و مابقی سرقت ها مربوط به سرقت از منزل ، اماکن ، موتورسیکلت و احشام است .


وی بیان داشت : بیشترین سرقت ها مربوط به شهر کرمان و بعد مربوط به بم ، رفسنجان ،کهنوج ، جیرفت ، سیرجان و زرند است .


رئیس پلس آگاهی با اشاره به اینکه 80 درصد سارقان دستگیر شده اند افزود: سن سارقان بین 18 تا 40 سال بود که اکثر آنها معتاد بوده اند .


حسن پور همچنین به کاهش 21 درصدی آمار قتل در استان اشاره کرد و گفت : 17 درصد مقتولان زن و حدود 83 درصد مرد بودند .
وی گفت : بیش از 44 درصد قتل ها با سلاح سرد انجام شده که این مورد حساسیت بیشتر خانواده ها را در کنترل حمل وسایل به وسیله فرزندان را می طلبد .

900

کالاهای قاچاق کرمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کالاهای قاچاق کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حیوان گزیدگی از جمله مواردی که سالانه افراد زیادی بابت آن به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه دارند، ابراز داشت: موضوع حیوان گزیدگی می‌تواند موجب بیماری و در صورت عدم درمان به مرگ افراد منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته دو هزار و ۱۰۰ نفر برای حیوان گزیدگی به مراکز تحت پوشش این دانشگاه مراجعه داشتند، افزود: در این میان سگ‌ها بیشترین عامل حیوان گزیدگی را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه ۸۳ درصد حمله مربوط به سگ‌های صاحب دار بوده است، ابراز داشت: سگ‌های بی صاحب ۱۷ درصد حیوان گزیدگی را شامل می‌شود.

قدس ضمن بیان اینکه مقایسه آمارها از سال ۹۹ رشد حیوان گزیدگی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: طی این سه سال گذشته در حوزه مناطق تحت پوشش با رشد حیوان گزیدگی مواجه هستیم به طوری که سال ۱۴۰۱ آمار یک هزار و ۹۹۶ نفر و سال ۹۹ به میزان یک هزار و ۳۷۰ نفر بوده است.

وی افزود: حیوان گزیدگی امکان انتقال بیماری از سگ به انسان همراه دارد لذا باید به دلیل بیماری هاری افراد بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند.

کد خبر 6085772

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران
  • رشد ۷ درصدی جابه جایی مسافر توسط بخش ریلی در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۷ درصدی جابه‌جایی مسافر توسط بخش ریلی در سال ۱۴۰۲/ افزایش ۱۰ درصدی ترانزیت