Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید مجید منبتی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،افزود: برای نخستین بار محصولات گوگردی پالایشگاه، به منظور فروش صادراتی، در بورس کالای ایران به خریداران خارجی و صادرکنندگان فروخته شد.

وی گفت: طی دو بازه زمانی در خرداد ماه سال جاری مقدار پنج هزار تن گوگرد دانه بندی از قرار هر تن 116 دلار و مقدار 10 هزار تن از قرار هر تن 125 دلار در رینگ صادراتی بورس کالای ایران، معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: همچنین در بازه زمانی خرداد ماه، یک هزار تن کود گوگرد بنتونیتی از قرار هر تن 135 دلار با شرط تحویل در محل پالایشگاه در تالار صادرات بورس کالای ایران عرضه و معامله شد.

 شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان بزرگترین تولید کننده گوگرد به میزان دو هزار و 400 تن در روز، قطب گوگرد خاورمیانه محسوب میگردد.

انتهای پیام// م. ه.   فروش گوگرد دانه بندی و کود گوگرد بنتونیتی درتالار صادرات بورس کالای ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تالار بورس صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۵۴ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن امروز با ۲۵ هزار و ۹۹ واحد کاهش به ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد و شاخص قیمت با ۱۴ هزار و ۸۴ واحد کاهش به ۷۰۴ هزار و ۵۰۷ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۱۱ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۵۸ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۸۰ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شستا، وبملت، شبندر و نوری بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۶۲۰ واحد افت، به ۲۴ هزار و ۷۷۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۲۰۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت حدود ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای وسپهر، خاور، زاگرس، انتخاب، هرمز، آریان و شگویا، بیشترین اثر منفیرا بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد
  • شاخص بورس با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • معامله ۱۲۴ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله ایران
  • ۱۲۴ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شد
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ درصد می‌رسد
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم
  • افت ۵۴ هزار واحدی شاخص بورس