Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از واکنش عوامل برنامه خندوانه به گل ایران به مراکش تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ مشاهده می کنید که رامبد جوان به اتفاق عوامل برنامه خندوانه در استودیوی این برنامه تماشاگر دیدار تیم ملی ایران برابر مراکش در جام جهانی هستند و جوی از شور و شادمانی پس از گل ایران در فضای استودیو برقرار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران جمعه ۲۵ خرداد در ورزشگاه سنت پترزبورگ در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف مراکش رفت و با گل به خودی بازیکن مراکش در دقایق پایانی با نتیجه ۱-۰ در این دیدار پیروز شد .
این‌ نخستین پیروزی ایران در نخستین دیدارهای خود در مجموع پنج دوره حضورش در جام‌های جهانی و دومین بردش پس از بازی تاریخی ۳۱ خرداد ۷۷ در جام‌جهانی ۹۸ مقابل آمریکا بود.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار روز ۳۰ خرداد ۹۷ در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود و در نهایت ایران در سومین بازی خود ۴ تیر ۹۷ در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

 

 

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خندوانه تیم ملی ایران جام جهانی تیم ملی ایران جام جهانی خندوانه گل ایران به مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

به نقل از ورزش سه برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901690

دیگر خبرها

  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!