Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@16:07:38 GMT

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد lمشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۶۷۲۴

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد lمشخص شد

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۵۹ درصد داوطلبان مجاز در آزمون ارشد خبر داد و گفت: نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریور ماه اعلام می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت انتخاب رشته‌محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که مجدد و برای بار دوم تمدید شده بود، ساعت ۲۴ روز پنج شنبه(۲۴ خرداد ماه) پایان پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانستند در این مهلت در نظر گرفته شده و با توجه به اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات دفترچه انتخاب رشته این آزمون نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته‌محل از کد رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: از تعداد ۵۷۳ هزار و ۹۴۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته تعداد ۳۴۳ هزار و ۵ داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند. به عبارت دیگر بیش از ۵۹ درصد داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند و نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریور اعلام می‌شود.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت

رئیس ستاد استانی آزمون‌های سراسری و نماینده تام الاختیار وزیر علوم و رئیس دانشگاه بیرجند، گفت: آزمون سراسری برای ۴۵۶ داوطلب کنکور شهرستان زیرکوه در گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، احمد لامعی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به عدم حضور 136 نفر از داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی به دلیل سیلابی شدن مسیر در اثر بارندگی‌های شدید روز ششم اردیبهشت، با پیگیری‌های انجام شده سازمان سنجش با برگزاری مجدد آزمون و دادن فرصتی دوباره در روز جمعه 21 اردیبهشت برای جاماندگان و تمامی داوطلبان شهرستان زیرکوه موافقت کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع داوطلبان جامانده و سایر داوطلبان شهرستان زیرکوه 465 نفر هستند که می‌توانند در این آزمون شرکت کنند افزود: داوطلبین که در آزمون قبلی شرکت کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند ولی امتحان قبلی آنها لغو خواهد شد.

رئیس ستاد استانی آزمون‌های سراسری و نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم و رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه داوطلبان از فردا چهارشنبه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت ورد به آزمون اقدام کنند، گفت: باجه رفع نقص هم در روزهای چهارشنبه 19 و پنج شنبه 20 اردیبهشت در دانشگاه بیرجند مستقر و پاسخگوی داوطلبان خواهد بود.

لامعی با اشاره به حضور نمایندگان سازمان سنجش از فردا در استان، افزود: این افراد در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون مراجعه خواهند کرد.

وی افزود: داوطلبان یکساعت قبل از شروع آزمون در محل مورد نظر حضور داشته باشند زیرا درب محل برگزاری راس ساعت 8 صبح بسته خواهد شد. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت