Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس گفت: در چهار حوزه تولیدی صدا، سیما، خبر و شبکه های مجازی ۲ هزار و ۹۸۰ عنوان خبر و برنامه به میزان بیش از ۸۷۵ ساعت معادل ۵۲ هزار و ۵۴۴ دقیقه برنامه ویژه ماه رمضان ساخته و پخش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس امروز (28 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت برنامه سازان صدا و سیما در ماه مبارک رمضان ماندگار شد، گفت: در چهار حوزه تولیدی صدا، سیما، خبر و شبکه های مجازی 2 هزار و 980  عنوان خبر و برنامه به میزان بیش از 875 ساعت معادل 52 هزار و 544 دقیقه برنامه ویژه ماه مبارک رمضان ساخته و پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه سیما 98  عنوان برنامه در  یک هزار و 690 قسمت  به مدت 517 ساعت معادل 31 هزار و 14 دقیقه برنامه برای مخاطبین در سراسر فارس، کشور و جهان پخش شد، یادآور شد: در حوزه صدا 79  عنوان برنامه در  486  قسمت،  به مدت 348 ساعت معادل 20 هزار و 902 دقیقه برنامه ساخته و به گوش مخاطبین رسید.

 

رئیس رسانه ملی در فارس با یادآوری این مطلب که حوزه خبر هم در این زمان از سایر حوزه ها جا نماند و با ارائه 804  خبر به مدت 628 دقیقه با ارسال 34 گزارش تصویری، سعی در اطلاع رسانی هرچه بهتر در خصوص ماه صیام داشت، افزود: در این مدت 485 خبر و گزارش خبری در سایت خبرگزاری صدا و سیما بارگزاری شد.

 

وی با اشاره به اینکه چند سالی است که در زمان افطار برنامه تلویزیونی «مهمونی» با هدف کمک به زندانیان غیرعمد و بیماران صعب العلاج به شکل زنده پخش می شود، افزود: امسال 115 میلیارد ریال کمک های مردمی در این برنامه جمع شد که در پی آن 20 نفر زندانی غیرعمد آزاد شدند و به 20 نفر بیمار صعب العلاج هم کمک شد.

 

سهرابی با اشاره به اینکه 9 برنامه تلویزیونی با عنوان «جشن رمضان» به مدت 405 دقیقه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس روی آنتن رفت، افزود: در این مدت صدا مرکز فارس به مدت 57 دقیقه با سایر شبکه های رادیویی و حوزه سیما به مدت چهار هزار و 219 دقیقه با 12 شبکه ملی و بین المللی به شکل زنده ارتباط برقرار کردند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد نماز عید فطر مجلس مقام معظم رهبری دولت عید فطر اردبیل جام جهانی فوتبال مسجد کانون های مساجد برنامه مهمونی صدا و سیمای مرکز فارس کمیته امداد امام خمینی ره فارس برنامه های ماه رمضان ماه رمضان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت