Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:27:01 GMT

جزئیاتی از دومین جشن شب نقره‌ای فیلمبرداران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۷۱۵۹

جزئیاتی از دومین جشن شب نقره‌ای فیلمبرداران

تورج منصوری جزئیاتی را درباره برگزاری دومین جشن شب نقره‌ای فیلمبرداران سینمای ایران مطرح کرد.

تورج منصوری از برگزارکنندگان دومین جشن شب نقره‌ای فیلمبرداران سینمای ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری این مراسم گفت: این یک قدردانی و مراسم بزرگداشت سالانه است که ما به عنوان فیملبرداران این کشور ان را برای تقدیر از خودمان و کسانی که از میان خودمان شایسته این تقدیر خاص و بزرگداشت هستند برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد کسانی هستند که در حوزه فیلمبرداری تاثیرگذار بوده‌اند و حتی بعضی‌هایشان به درستی دیده نشده‌اند و در این ازدحام و شلوغی سینما یادمان رفته که برخی چقدر اهمیت دارند.

او ادامه داد: امسال دومین سالی است که این جشن را برگزار می‌کنیم و امیدواریم برگزاری آن هرسال ادامه پیدا کند. ما این مراسم را در فصل بهار هر سال برگزار می‌کنیم زیرا بهار زمان شکوفایی، زایش و نو شدن است و ما دلمان می‌خواهد این بزرگداشت را مانند یک تولد ببینیم و نمی‌خواهیم آدم‌هایی که برایشان بزرگداشت برگزار می‌شود صرفا به عنوان پیشکسوتانی باشند که ممکن است به دوران بازنشستگی و یا حتی خدایی ناکرده به دوران فقدان آنها رسیده باشیم.

این مدیر فیلمبرداری با تاکید بر اینکه "ما دوست داریم حتی کسانی را که در میانمان نیستند در روز تولدشان یاد کنیم و نه در روز رفتنشان" گفت: مرحوم الوندی جزو کسانی بود که ما سال گذشته به او فکر کرده بودیم تا برایش بزرگداشت برگزار کنیم اما در آن زمان ایران نبود، در نتیجه فکر کردیم چون ایران نیست بزرگداشتش را در زمانی برگزار کنیم که در ایران حضور داشته باشد. در نهایت بزرگداشت او امسال برگزار خواهد شد اما متاسفانه باز هم در غیابش.

 به گزارش ایسنا، دومین جشن شب نقره‌ای در پاسداشت سال‌ها فعالیت حرفه‌ای زنده‌یاد جمشید الوندی، رضا مجاوری، حسن قلی‌زاده و همایون پای‌ور روز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه با حضور فیلمبرداران و دیگر اهالی سینما در موزه سینما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تورج منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جوانی جمعیت ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود

دریافت 34 MB

تصویر بردار: زهرا پایین محلی

کد خبر 6099954

دیگر خبرها

  • آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌شود
  • «بزرگداشت مریم میرزاخانی» برگزار می‌شود
  • «بزرگداشت مریم میرزاخانی» در اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بازیگری بهرام افشاری
  • «بزرگداشت مریم میرزاخانی» اصفهان برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جوانی جمعیت ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • جزئیاتی تازه درباره آخرین عاشقانه زنده‌یاد حسام محمودی
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم