Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در تونل توحید خبر داد و گفت :در این حادثه راکب جوان موتور سیکت در دم جان باخت و دیگر سر نشین موتور راهی بیمارستان شد .

سرهنگ احسان مومنی درباره تصادف مرگبار در تونل توحید گفت: ساعت۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر جنوب به شمال تونل توحید در حرکت بوده که به علت تخطی از سرعت مطمئنه تعادل و کنترل خود را از دست می‌دهد و باعث واژگونی وی می‌شود که پس از برخورد با دیواره‌های تونل براثر شدت ضربه وارده راننده موتورسیکلت در محل فوت و ترک نشین مصدوم که از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اعلام اینکه بلافاصله بعد از وقوع این حادثه عوامل پلیس راهور در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل حادثه و انتقال کشته و مصدوم حادثه اقدامات لازم را انجام دادند به کلیه موتورسیکلت سواران این است که قوانین و مقررات راهنمائی را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند  و در حین رانندگی از کلاه ایمنی استفاده  کرده و با توجه به ممنوعیت تردد در تونل‌های شهری از تردد در داخل تونل‌ها خوداری  کنند  تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، مبنی بر حمله فردی ناشناس با سلاح سرد به سمت راکب یک دستگاه موتور سنگین در کمربندی رفسنجان ـ کرمان که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود با انجام اقدامات اطلاعاتی، این فرد را شناسایی و دستگیر کردند. 

وی افزود: متهم در اظهارات خود مشاجره لفظی با راکب موتورسیکلت در حین تردد در این کمربندی به علت برخورد موتورسیکلت به آینه خودروی خود را علت بروز این موضوع عنوان کرد. 

فرمانده انتظامی رفسنجان بیان داشت: به هر صورت متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • داداش کلاه یادت نره 
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند