Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام مهدی حسن‏‌زاده افزود: این نشست‌ها با هدف تبیین روش‌های تربیت دینی، بازخوانی و بازشناسی آموزه‌های دینی و به کارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی و نیز بهره‌گیری از فرهنگ ائمه اطهار (ع) برای با نشاط شدن جامعه برگزار می شود.

وی گفت: مراحل تربیت دینی فرزند، نقش الگو در تربیت، راهکار‌های گرایش به نماز، نقش تشویق و تنبیه در تربیت، علل پرخاشگری در فرزندان، مهرورزی با فرزند و کیفر بی‌مهری، منتظران واقعی، ارتباط موثر با همسر، فضای مجازی و خانواده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برخی از عناوین این نشست‏‌هاست.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی افزود: سلسله نشست‏‌های «دین، نشاط، زندگی» هر سال از اواخر خردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه برگزار می‌‏شود و یکی از پرمخاطب‌‏ترین برنامه‌‏های اداره پاسخگویی به‌‏شمار می‌‏رود.

حجت الاسلام مهدی حسن‏‌زاده گفت: این جلسات از جمله برنامه‌های موفق اداره پاسخ‌گویی به سوالات دینی است که در آن سعی شده با نگاه‌های عمیق به مسائل معرفتی، تربیتی و خانوادگی، فرصتی را برای پرسش و پاسخ، اندیشیدن، فهمیدن و رسیدن به معارف زلال و ناب دینی فراهم آورد.

انتهای پیام//ح. ص.
برگزاری نشست‏‌های «دین، نشاط، زندگی» از اواخر خرداد ماه در حرم مطهر رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر