Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@00:59:45 GMT

کنگره ملي خانه احزاب هفتم تيربرگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۷۸۰۸

کنگره ملي خانه احزاب هفتم تيربرگزار مي شود

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - کنگره ملي احزاب ايران در روز هفتم تير با حضور شخصيت ها، اساتيد دانشگاه و صاحبنظران سياسي برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا «حسين کمالي »امروز (دوشنبه) در نشست خبري با اعلام اين خبر افزود: کنگره ملي خانه احزاب ايران از ساعت 9 صبح تا 16 عصر هفتم تيرماه در مجتمع ايوان شمس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه براي برگزاري اين کنگره، دولت اعتبار و کمکي در اختيار ما قرار نداد، گفت: ما براي اين کنگره، از روساي قوا، اساتيد دانشگاه و صاحب نظران عرصه سياست جهت اعلام نظرات دعوت کرده ايم با اين حال نمي خواهيم اعلام نظرات فرمايشي و مهندسي شود و اين نشست بايد در نهايت به نشستي علمي تبديل شود.
کمالي گفت: در کشور ما گفتمان اجتماعي مناسب شکل نمي گيرد و درباره مسائل مختلف کشور، جمعيت هايي وجود دارند که حرف خود را مي زنند اما آن را به گفت‌وگو نمي گذارند. اين در مورد احزاب هم صادق است و در اين زمينه با کاستي و نارسائي هايي رو به رو هستيم.
وي با اشاره به اينکه احزاب هنوز نتوانسته اند نقش و تاثيرگذاري خود را داشته باشند، افزود:احزاب در شرايطي قرار ندارند که بتوانند دولت تشکيل دهند يا بتوانند در موضوعات اجتماعي خود را نشان بدهند. در زمان انتخابات هم رقابت ها غيربرنامه‌اي است وعده‌اي هم چندان تفکر حزبي ندارند يا برخي هم آن را براي خود خطر مي دانند.
رييس خانه احزاب ايران با اشاره به نقش احزاب در گردش نخبگان و توسعه دموکراسي در کشور تاکيد کرد: مسئولان کشوري جز مقام معظم رهبري که دبيرکلي حزب را در کارنامه شان دارند، اعتقادي به کار حزبي ندارند و احزاب جايگاه خوبي در جامعه پيدا نمي کنند.
وي تصريح کرد: ما بايد اين موضوع را بررسي کنيم که چرا احزاب نتوانسته اند افرادي را به صورت آزادانه به مجلس بفرستند يا دولتي را انتخاب کنند.
رييس خانه احزاب ايران همچنين درباره يارانه دو ميليارد توماني اين نهاد که قرار بود از سوي وزارت کشور تخصيص داده شود، گفت: يک ماه پيش اعلام کردند که مبلغ 2 ميليارد تومان واريز شده است اما تاکنون مبلغي واريز نشده است.
سييام**1058**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفته هفتم اسب دوانی در یزد

ابوطالبی رئیس هیئت اسب سواری استان یزد با بیان اینکه از استانه‌های مختلف در این کورس اسب دوانی حضور داشتند، گفت: در هفته هفتم ۹۳ راس اسب در ۹ دور در مسافت‌های هزار و ۴۰۰ و هزار و ۶۵۰ متر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این هفته در مجموع مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان به نفرات اول تا چهارم بعد از اعلام نتایج دوپینگ تقدیم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برگزاری هفته هفتم اسب دوانی در یزد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم