Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مسابقه قرآن کریم ویژه کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و خانواده‌ آنان خبر داد.
وی افزود: اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در مسیر تشویق و انس گرفتن هرچه بیشتر کارکنان با قرآن اقدام به برگزاری مسابقه حفظ سوره نوح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: این مسابقه روز جمعه 1 تیرماه همزمان با تأسیس سالروز سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن را انس با قرآن و مفاهیم قرآنی دانست و گفت: برگزاری مسابقات زمینه و بهانه‌ای است تا همکاران را بیش از پیش با مفاهیم قرآن آشنا کرده و انس دهیم.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان تصریح کرد: قرآن خوان نعمت الهی است و درک و فهم آن مشکلات را برطرف می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی حجت الاسلام محمدی مسابقات قرآن حفظ سوره نوح کارکنان تبلیغات اسلامی اداره امور قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان پیش از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم امروز همزمان با سراسر کشور در ۲ شهر بانه و سنندج برگزار شد.

بهرام مرادی افزود: در این آزمون ۱۹۸ حافظ قرآن کریم در سه رشته ۱۰، ۲۰ و سی جز قرآن کریم شرکت کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت کردند.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت داشتند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار بود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6095636

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل