Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:29:03 GMT

۳۷۵ پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان اردبیل فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۷۹۳۵

۳۷۵ پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان اردبیل فعال شد

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از فعالیت ۳۷۵ پایگاه اوقات فراغت در طول تابستان در مساجد استان خبر داد و گفت: در این فصل برای غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار کانون فرهنگی هنری مساجد استان قرار گرفته است. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر سقاء ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: همه‌ساله در سطح استان اردبیل به ویژه در فصل تابستان پایگاه‌های ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت به منظور ارتقای سطح آموزش و یادگیری جوانان و نوجوانان در کانون مساجد استان فعال می‌شود که امسال تعداد این پایگاهها در فصل تابستان به 375 مورد پایگاه غنی‌سازی اقات فراغت زیرنظر کانون فرهنگی هنری مساجد استان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از راه‌اندازی این پایگاه‌ها در سطح مساجد استان را ارتقای سطح شور و نشاط در بین نسل نوجوانان و جوانان در سطح استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در طول سالهای گذشته استقبال خوبی از این پایگاه ها و کلاسها و دوره‌های آموزشی صورت گرفت که پیش‌بینی می‌شود این مهم امسال به بالاتر از این میزان نیز برسد.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بااشاره به کیفیت آموزشهای ارائه شده در این پایگاه ها و کانونهای مساجد تصریح کرد:  محوریت آموزشی، معنوی، فرهنگی، هنری و اجتماعی از مهمترین قالبهای اجرایی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح استان اردبیل خواهد بود که در این زمینه نیاز است تا متولیان فرهنگی استان به منظور ارائه هرچه بهتر آموزشها و ارتقای سطح آموزشهای ارائه شده همکاری ملزوم را داشته باشند.

سقاء ادامه داد: دوره‌های تدارک دیده شده برای این طرح در تابستان امسال در مساجد استان اردبیل بیشتر در زمینه فرهنگی و قرآن خواهد بود که رشته‌ و کلاسهای آموزش قرآن کریم، تفسیر و سایر  موضوعات مرتبط با قرآن کریم من جمله اولویتهای درسی و آموزشی هست که در همین راستا کلاسهای هنری ویژه بانوان نیز برگزار می‌شود که با توجه به استقبال بی‌نظیر بانوان از این دوره‌ها در تابستان گذشته امسال این دوره‌ها را کمی باکیفیت تر برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 50 تفاهم‌نامه با دستگاههای اجرایی، متولیان نظارتی و همچنین بخش خصوصی به منظور افزایش همکاری بین دستگاههای اجرایی با کانون منعقد شده است که می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه نهایت استفاده و بهره‌مندی را داشت.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از فعالیت 375 پایگاه اوقات فراغت در طول تابستان در مساجد استان خبر داد و گفت: در این فصل برای غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار کانون فرهنگی هنری مساجد استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری باید با نگاه همه شمول تمام جوانان را مورد توجه قرار دهیم چراکه آن‌ها فرزندان راستین ایران اسلامی هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه واژه‌ پر معنای جوان باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد که یکی از آن ابعاد، امر مهم ازدواج و فرزندآوری است، افزود: ذات جوانان ایرانی موحد، خداجو و دلبسته‌ی اهل‌بیت (ع) و انقلاب‌ اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان و نوجوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد، بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان باید با استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های فرهنگی و اماکن ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: سرنوشت و آینده کشور در دست جوانان است و باید در برنامه‌ریزی‌ها با استفاده از تمام ظرفیت‌ها جوانان را در مسیر ارزش‌ها، رشد و تعالی قرار دهیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه جوانان، پیروزی انقلاب‌اسلامی را رقم زدند و جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و کشور را به بالندگی رساندند، گفت: از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در بطن کار ساماندهی امور جوانان باید استفاده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی ازدواج آسان برای رفع سختگیری در امر ازدواج جوانان باید در جامعه به طور گسترده انجام شود.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور