Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:00:08 GMT

موافقت کشور مالزی با اعطای بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۸۰۸۵

موافقت کشور مالزی با اعطای بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به مذاکرات معاونت بورس  و اداره امور دانشجویان خارج وزارت علوم، کشور مالزی، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتری) در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ موافقت کرد.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌های اعطایی بورس دول، علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی : http://mtcp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kln.gov.my  نسبت به دریافت و تکمیل فرم های ثبت نام اولیه، در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ( edd.behdasht.gov.ir )، اقدام کنند.

متقاضیان ضروریست، پس از تکمیل فرم ثبت نام، تمام مدارک و فرمهای تکمیل شده را به آدرس ایمیلmtcp@kln.gov.my، international_scholar@mhoe.gov.my ارسال کنند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و آماده سازی کامل مدارک، ضروریست، متقاضیان، اطلاعات درخواست شده را به دبیرخانه بورس دولت های خـارجی اداره کل بورس و اعـزام دانشجــویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی  ( bdiri@saorg.ir )ارسال کنند.

متقاضیان برای ارسال مدارک اعلام شده، از تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ برابر با ۱۳ ژوئن ۲۰۱۸ تا پایـان وقـت اداری مـورخ ۹ تیرماه ۱۳۹۷ برابر با ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ فرص دارند. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقبا اعلام می شود. انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.

طبق سیاست های کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده ۳۵ معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی مورخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها را صرفا محدود به دانشگاه های داخل کشور کرده است، لذا بورس دولت‌های خارجی برای دوره های شروع از دیپلم (کارشناسی و عمومی رشته های پزشکی) دراولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست.

در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای (یک یا دو ترم) وجود ندارد.

کد خبر 4323871 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: بورسیه ها سازمان امور دانشجویان مالزی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش انتخاب رشته حسین توکلی آزمون کارشناسی ارشد کلاس درس منصور غلامی فرهاد رهبر دانشگاه های ایران دانشجویان حکم انتصاب کارشناسی ارشد دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند