Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:55:37 GMT

هفته سرنوشت‌ساز پیش‌روی فوتبال تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۸۱۵۳

هفته سرنوشت‌ساز پیش‌روی فوتبال تبریز

هفته پیش‌رو، هفته سرنوشت‌سازی برای فوتبال تبریز و تیم‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی به حساب می‌آید. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پس از خرید سهام باشگاه تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی بحث‌های زیادی در مورد آینده دو باشگاه گسترش فولاد و ماشین‌سازی که تحت تملک وی بودند به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت مالکیت ماشین‌سازی به کارخانه

اصلی‌ترین فرضیه‌ای که در این مورد وجود داشت، این بود که مالکیت باشگاه ماشین‎سازی به کارخانه برگردد و سپس تصمیم دیگری هم در مورد گسترش فولاد گرفته شود.

حالا با گذشت حدود یک ماه از خرید باشگاه تراکتورسازی توسط زنوزی، خبرها حکایت از این دارد که وی تصمیم نهایی خود را در این خصوص گرفته است. او می‌خواهد باشگاه ماشین‌سازی را به کارخانه واگذار کند و تمرکزش را روی تراکتورسازی بگذارد.

گسترش فولاد بلاتکلیف‌تر از همیشه

گسترش فولاد، دیگر تیم تحت تملک زنوزی هم این روزها وضعیت بلاتکلیفی دارد.

طبق قانون، یک فرد نمی‌تواند به صورت همزمان در یک لیگ مالک دو باشگاه باشد. به همین خاطر، زنوزی هم در فکر واگذاری باشگاه گسترش فولاد است.

ممکن است گسترش فولاد به بخش دیگری واگذار شود، اما در عین حال این امکان هم وجود دارد که فقط مالکیت این باشگاه تغییر کند.

هفته سرنوشت‌ساز پیش‌روی فوتبال تبریز

در حالی که گفته می‌شود هنوز چیزی در مورد آینده باشگاه گسترش فولاد مشخص نشده، اما این اتفاق قطعاً در هفته پیش‌رو خواهد افتاد.

قرار است تا پایان ماه جاری کارهای مربوط به انتقال سهام باشگاه ماشین‌سازی به این کارخانه انجام شود تا ماشین‌سازی دسته یکی رسماً از زیر نظر زنوزی در بیاید.

تا یکی دو روز اول تیرماه هم تصمیم نهایی در خصوص وضعیت تیم گسترش فولاد اتخاذ می‌شود تا در لیگ هجدهم مشکلی برای این تیم به وجود نیاید.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حبیبه هراتی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز، اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یکهزار تن زباله از سطح شهر تبریز جمع‌آوری می‌شود .

وی افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت آزمونه در ۲ منطقه زعفرانیه و رشدیه، جمع اوری پسماند خانگی به صورت شبانه از ساعت ۲۱ آغاز شده است و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

هراتی با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته افزود: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه اعلام کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر