Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:13:23 GMT

ساره بیات هم بازی شهاب حسینی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۸۱۷۳

فیلم سینمایی «لابیرنت» اولین ساخته بلند سینمایی امیرحسین ترابی است که با فیلمبرداری اشکان اشکانی در روزهای اخیر آغاز شده است.

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدی‌کار، علیرضا ثانی‌فر و پژمان جمشیدی بازیگران «لابیرنت» هستند که فیلمنامه آن به قلم طلا معتضدی نگاشته شده است.

تلاش گروه تولید این اثر سینمایی این است که فیلم را برای اولین نمایش به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر عوامل فیلم عبارتند از مشاور کارگردان: مازیار میری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: داریوش صادقپور، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: ندا نصر، جلوه‌های ویژه بصری: وحید قطبی‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح، مدیر تدارکات و جانشین‌تولید: امیر یمینی، عکاس: آرزو اتحاد، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مشاوررسانه‌ای: سعیده الله‌دادی، جانشین تهیه‌کننده: سیداحمد سیدپایداری، مجری‌طرح و مدیرتولید: حسین اکبری، تولید: موسسه فرهنگی- هنری اکسیژن ایرانیان نوین کیش، محصول کانون ایران نوین.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر ایران ساره بیات پژمان جمشيدی شهاب حسينی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر اینکه فرماندهی فراجا از سید حسین حسینی شکایت کرده و این گلر به همین دلیل امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته، مطرح شده بود که این موضوع رد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای به شرح زیر نوشته است:

«گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پليس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورانِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!