Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:19:34 GMT

سارقان درب فاضلاب‌های بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۸۳۱۱

سارقان درب فاضلاب‌های بوشهر دستگیر شدند

رئیس پلیس شهرستان بوشهر با اشاره به دستگیری سارقان درب فاضلاب‌های شهری گفت: ۲ نفر سارق که درب فاضلاب‌ها در شهر بوشهر را به سرقت می‌بردند شناسایی و دستگیر شدند. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به کاهش جرایم خشن در بوشهر اظهار داشت: جرایم خشن امسال در شهرستان بوشهر به صورت محسوس کاهش قابل توجهی یافته است که اوج این کاهش در ماه مبارک رمضان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت شهرستان بوشهر را بسیار مطلوب و درخور توجه دانست و تصریح کرد:این شهرستان دارای امنیت مطلوبی است که با اشراف اطلاعاتی  و آمادگی عملیاتی پلیس، متخلفان در کوتاه‌ترین زمان در همه عرصه‌ها دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر از دستگیری سارقان درب منهول فاضلاب در بوشهر خبرداد و  افزود: در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر سرقت درب منهول فاضلاب‌ در بوشهر طرح ویژه‌ای توسط ماموران انتظامی شهرستان برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

عرب‌زاده از شناسایی سارقان خبرداد و بیان کرد:ماموران کلانتری خیابان شهید مطهری بوشهر با رصد اطلاعاتی و کنترل دوربین‌های مدار بسته موفق شدند 2 سارق حین سرقت درب  منهول فاضلاب بوشهر شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به سرقت بیش از 40 درب منهول فاضلاب شهری عنوان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی ماموران به سرقت 46 عدد درب منهول فاضلاب در شهر بوشهر اعتراف کردند.

فرمانده  انتظامی بوشهر با بیان اینکه در بازرسی از منزل یکی از متهمان همه درب‌های فاضلاب مسروقه کشف شد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شدند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در شهرستان طرقبه شاندیز، پیگیری موضوع با هدف شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری شاندیز قرار گرفت.   سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: ماموران تجسس با بررسی صحنه‌های سرقت، گشت‌های هدفمند را آغاز و یک متهم را در این زمینه شناسایی و با به دست آوردن مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.   وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق شدند دو تن از همدستان این متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق و وسایل سرقتی از باغ ویلا‌ها کشف کنند.   این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با تصاویر و مستندات پلیس، تاکنون به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و وسایل از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز اعتراف کردند.   سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه تاکنون این پرونده ۲۵ شاکی داشته است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند