Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، محمد ارزنده پس از کسب مقام پنجم ماده پرش طول در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در مشهد، با ادای احترام به تمام قهرمانان این ماده و با کسب اجازه از بزرگان دو و میدانی ایران از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

محمد ارزنده ورزشکار بروجنی دوو میدانی کشور و رکورددار پرش طول ایران با هشت متر و ۱۷ سانتیمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزنده مقام چهارم جوانان جهان و مقام سوم جوانان آسیا را در کارنامه دارد. او در قهرمانی داخل سالن آسیا در سال ۲۰۱۴ با پرش هفت متر و ۸۰ متر به مدال نقره رسید.

ارزنده رکورددار نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران در ماده پرش طول، موفق به کسب سهمیه ایران در المپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو در کشور برزیل شد.

کد خبر 4323795

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مسابقات دو و میدانی راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر ماه مبارك رمضان شیراز یاسوج روز جهانی قدس خرم آباد نماز عید سعید فطر سانحه تصادف صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت