Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین صادق دوستار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، به ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: امروز نمی توان شبکه تبلیغ را فقط منحصر به منبر و محراب کرد و بلکه باید از ظرفیت شبکه تبلیغ برای مسائل روز و پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مناسبت های دینی از جمله ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی اسلامی و قرآنی دانست و افزود: برای استفاده بهینه از این ظرفیت باید زیرساخت های فرهنگی و تبلیغی در سطح شهرستان مهیا باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی رشت، از رشد 12 درصدی اعزام مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 390 مسجد در ماه مبارک رمضان امسال تحت پوشش تبلیغی این سازمان قرار داشت.

حجت الاسلام دوستار تصریح کرد: 215 مبلغ دینی در ماه رمضان امسال به مساجد و دستگاه های دولتی اعزام شدند و با توجه به اینکه بعضی از روحانیون و مبلغین در روز دو مسجد و تعدادی هم با احتساب نماز مغرب و عشاء سه مسجد را برای تبلیغ برگزیده بودند، در مجموع 390 مسجد برای شبکه تبلیغ این اداره فعال بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان رشت، ابراز کرد: با همکاری موسسات و خانه های قرآنی بیش از 30 برنامه قرآنی در سطح شهرستان از جمله چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و قرایان بین المللی برگزار شد.

حجت الاسلام دوستار، به برنامه های تفسیر موضوعی قرآن نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سطح شهر رشت دو تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور مفسرین اعزامی از قم در دو مسجد شهر رشت برگزار شد.

این کارشناس دینی، بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در مناطق آسیب پذیر شهر رشت تاکید و خاطرنشان کرد: باید با همفکری و با استفاده از امکانات بین دستگاهی و بهره برداری از همه ظرفیت ها برای پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه شهر رشت استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد