Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای تکمیل ترمینال و باند فرودگاه سقز 310 میلیارد ریال هزینه می‌کند .

به گزارش ایسنا، دکتر نمکی -معاون علمی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه ایران- و هیات همراه به دعوت نماینده سقز و بانه در مجلس از برخی طرح‌های عمرانی از جمله فرودگاه، بیمارستان‌های جدیدالاحداث و دانشکده علوم و فنون سقز بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن بیگلری - نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی- در این بازدید در جمع خبرنگاران در مورد فرودگاه سقز گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای تکمیل ترمینال و باند فرودگاه سقز 310 میلیارد ریال هزینه می‌کند.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: مناقصه احداث ترمینال و ساختمان جانبی آن در پایان سال گذشته انجام شد و شرکت چهل چشمه سقز به عنوان برنده مزایده با تجهیز کارگاه، عملیات احداث را شروع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مناقصه تکمیل باند و سطوح پروازی این فرودگاه نیز هفته گذشته در سایت منتشر شد و تا یک ماه آینده پیمانکار آن مشخص خواهد شد، لذا از پیمانکاران منطقه می‌خواهیم در این مناقصه شرکت و به ساخت فرودگاه کمک کنند.

در این بازدید دکتر نمکی نیز پس از توضیحات پیمانکار پروژه بیمارستان 235 تختخوابی سقز، با بیان اینکه این پروژه یکی از نیازهای اساسی منطقه است، گفت: اعتبارات موردنیاز طرح را تامین می‌کنیم و لازم است پیمانکار با جدیت پروژه را به اتمام برساند.

وی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه حسب اعلام پیمانکار، از مجری طرح خواست عملیات عمرانی را تا دی ماه امسال به اتمام برساند تا از دی ماه به بعد به عنوان بیمارستان منطقه‌ای بتواند به مردم خدمات درمانی تخصصی ارائه دهد .

درخواست راه‌اندازی مرکز شیمی درمانی در سقز

محسن بیگلری نماینده سقز و بانه هم با اشاره به جایگاه منطقه‌ای و جمعیت شهرستان سقز تسریع در بهره‌برداری از این بیمارستان را حائز اهمیت خواند و خواستار راه‌اندازی مرکز شیمی درمانی برای خدمات دهی به بیماران سرطانی در سقز شد.

وی برلزوم اختصاص به موقع اعتبارات و همت پیمانکاران تاکید کرد و افزود: تعیین زمان برای افتتاح این مرکز شاید زیاد مناسب نباشد.

در ادامه این هیات همچنین از روند احداث دانشکده علوم و فنون سقز وابسته به دانشگاه کردستان بازدید کردند.

دکتر نمکی، وعده برگزاری جلسه‌ای را با حضور مسئولان وزارت علوم و بهداشت را داد تا با اختصاص اعتبارات لازم زمینه پیشرفت این طرح فراهم شود .

وی افزود: ساخت این دانشگاه جهت تامین و تربیت نیروهای متخصص متناسب با نیاز منطقه امری ضروری است.

معاون علمی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه ایران، جایگاه منطقه‌ای، مرزی و فرهنگی سقز را حائز اهمیت خواند و بر تسریع در طرح‌های عمرانی و توسعه این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سقز فرودگاه كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد