Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@00:47:01 GMT

جزییات اولین جلسه دادگاه الهام فخاری از زبان وکیلش

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۹۰۵۴

رویداد۲۴-مهدی ذاکری که پیش از این در مصاحبه‌ای دلیل شکایتش را نه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری که نشر اتهام کذب از سوی فخاری نسبت به او و همکارانش اعلام کرده بود، امروز در دادگاه حاضر نشد و تنها وکیلش از جانب او در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.الهام فخاری (عضو شورای شهر) در پی مطرح شدن پرونده تحقیق و تفحص از موسسه همشهری با شکایت مهدی ذاکری (مدیرعامل سابق این موسسه) به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین جلسه بازپرسی این پرونده، با حضور الهام فخاری و وکلای طرفین؛ صبح امروز (28 خرداد ماه) برگزار شد. مهدی ذاکری که پیش از این در مصاحبه‌ای دلیل شکایتش را نه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری که نشر اتهام کذب از سوی فخاری نسبت به او و همکارانش اعلام کرده بود، در دادگاه حاضر نشد و تنها وکیلش از جانب او در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.

محمود قمشال (وکیل الهام فخاری) در رابطه با جلسه امروز دادگاه گفت: صبح امروز و در پی احضاریه ابلاغ شده در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه به همراه موکلم حاضر شدم. شکوایه مطرح شده در خصوص مصاحبه‌های خانم فخاری با رسانه‌ها در زمان مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری شکل گرفته بود که تمامی اظهارات موکلم چه در صحن شورا و چه در گفتگو با رسانه‌ها براساس اطلاعات گزارش کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا بوده است. بازپرس پرونده در اولین جلسه از طرفین سوالاتی در همین رابطه مطرح کرد که به همراه موکلم به تمامی آن‌ها پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: در این جلسه موکلم با اشاره به متن مصاحبه‌های قبلی خود، مجددا تاکید کرد که فرآیندها، روندها و عملکرد موسسه همشهری مورد سوال کمیته تحقیق و تفحص است و مساله شخصی از جانب اعضای شورا مطرح نیست. نتایج کار کمیته تحقیق و تفحص پس از اتمام کار این کمیته، منتشر و  در صورت نیاز از طریق قضایی پیگیری خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 الهام فخاری اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این جلسه موضوع امور زیرساختی مرز مطرح و تصمیماتی درباره امور اداری و عمرانی با مشارکت همه دستگاه‌ها گرفته شد.
همچنین در این جلسه ساعت کاری مرز بررسی و مقرر شد طبق پروتکل دو کشور ایران و ترکمنستان تبادل کامیون از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ و ۳۰ بین دو کشور انجام شود.
با توجه به اینکه دیوار مرزی در حال ساخت است مقرر شد موضوع ساخت سر درب نیز پیگیری شود و به صورت مشترک ساخت آن انجام شود.
پیگیری حضور سفیر یا سرکنسول ایران در ترکمنستان در مرز سرخس از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در پایان این جلسه بازدید میدانی از روند ساخت دیوار مرزی توسط اعضا انجام شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • جزییات فوت یک فرد در ساختمان وزرا از زبان سرهنگ راستی+فیلم
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: ایران توانست به اسرائیل آسیب برساند/ آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟