Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قنبری، فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف بیش از ۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون اقدام به حمل و انتقال موادسوختی قاچاق کرده است، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این کامیون قصد دارد مقادیری سوخت قاچاق را از شهرستان جوانرود به استان های مرکزی کشور انتقال دهد که ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

سرهنگ قنبری یادآوری کرد: با زیرنظر گرفتن محورهای فرعی واصلی شهرستان، در نهایت کارگاهان پلیس آگاهی در محور کرمانشاه- روانسر، کامیون تانکردار مورد نظر را شناسایی و نسبت به متوقف کردن ان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر گفت: راننده این کامیون ابتدا محموله سوختی مذکور را روغن سوخته عنوان کرد اما با بازرسی دقیق تر، ماموران موفق به کشف ۲ باک استوانه ای که به شکل ماهرانه ای در تانکر جاسازی شده بود، گردیدند و پس از بررسی های بیشتر ماموران، مقدار ۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز کشف شد.

سرهنگ قنبری با اشاره به تشکیل پرونده، از معرفی راننده کامیون به دستگاه قضائی و توقیف خودروی مورد نظر خبر داد و مبارزه با قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از جمله برنامه های اصلی پلیس شهرستان عنوان کرد.

خرده فروش مواد و معتاد متجاهر در صحنه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از اجرای طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان و دستگیری ۲۱ خرده فروش مواد و معتاد متجاهر خبر داد و اظهار داشت: ۱۶ نفر این افراد را معتادان متجاهر و ۵ نفر را نیز خرده فروشان مواد مخدر تشکیل می دهند.

سرهنگ "بهروز فخری" ادامه داد: در این طرح ۴۸ ساعته همچنین بالغ بر یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی نیز کشف شد، همچنین با کارهای اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه تعداد سه مکان خرده فروشی مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به پلمپ آن ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه، توقیف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه که در امر عرضه ی مواد مخدر فعالیت داشتند را از دیگر نتایج اجرای این طرح ۴۸ ساعته عنوان کرد.
وی در پایان از ادامه یافتن طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ خبر داد.

دستگیری ۲ فرد زورگیر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ۲ نفر که در سطح شهر اقدام به زورگیری از مردم می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره زورگیری که چندی پیش در مزار شهدا رخ داده بود و طی آن ۲ نفر با استفاده از اسلحه سرد، اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، دستگیری آن ها در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و راهنمایی شاکیان توانستند این دو زورگیر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند، متهمین در بازجویی های اولیه به ۲ فقره زورگیری اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، تاکید کرد: پلیس با تمام توان با کسانی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و امنیت عمومی را مختل کنند، برخورد خواهد کرد.

کشف ۷۰۰ کیلو گرم روغن غیر بهداشتی و فاسد در جوانرود

 فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی غیربهداشتی و فاسد در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در مغازه خوار و بار فروشی اقدام به تهیه روغن غیربهداشتی و فاسد و عرضه آن به شهروندان می‌ کند، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ "داریوش محمدی" افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری شبکه بهداشت و درمان جوانرود و پس از اخذ مجوز قضائی به مغازه خوارو بار فروشی مراجعه و در بازرسی های انجام داده موفق به کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم روغن فاسد و غیر بهداشتی شدند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه که فرد متخلف این روغن ها را با عنوان روغن حیوانی به شهروندان عرضه می کرد، از معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی جوانرود همچنین از پلمپ مغازه مورد نظر که در آن اقدام به پخت روغن غیرمجاز می شد نیز خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه،، بلافاصله موضوع را به سازمان‌های مربوطه اعلام کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 4323939

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس خبرگزاری مهر قاچاق راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر ماه مبارك رمضان شیراز یاسوج روز جهانی قدس خرم آباد نماز عید سعید فطر سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان