Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-فرماندار سابق شهرکرد گفت: فارغ از اعتقادات شخصی بعنوان یک اصلاح طلب سعی کردم هیچگاه سیاسی بازی را در کار خود دخالت ندهم و با تمام جریانت همراه نظام دوستانه برخورد کنم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید ملکپور دهکردی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه مدیران شهرستانی بسیار قوی عمل می کنند و به مراتب از مدیران کل عملکرد بهتری داشته اند گفت: فارغ از اعتقادات شخصی بعنوان یک اصلاح طلب سعی کردم هیچگاه سیاسی بازی را در کار خود دخالت ندهم و با تمام جریانت همراه نظام دوستانه برخورد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی خود گفت: ۴ انتخابات برگزار شد و به اعلام وزارت کشور چهارمین استان برتر در برگزاری انتخابات شناخته شدیم.

ملکپور افزود:سعی کردم همواره کارهای فرهنگی و توجه به مسائل فرهنگی در عمده فعالیت ها رعایت شود.

فرماندار سابق شهرستان شهرکرد عنوان کرد: در طول تصدی اینجانب صرفه نظر از اعتبارات عمرانی تخصیصی تلاش کردیم اعتبارات دیگر رانیز همچون اعتبارات طرح شهری که در منطقه غرب شهرکرد استفاده شد جذب کنیم.

وی گفت: راه اندازی بازارچه صنایع دستی، بازارچه میدان قدس شهرکرد، کلنگ زنی و ساخت مجتمع فن آوران ۲ شهرکرد و اقدامات لازم در جهت راه اندازی مرکز مبل، مجتمع فروش ماشین از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از خدمات ۴ سال و ۳ ماهه حمید ملکپور دهکردی تقدیر و عبدالعلی ارژنگ دهکردی بعنوان فرماندار جدید شهرستان شهرکرد مشغول به خدمت شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تودیع و معارفه سلایق سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • جزئیات تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران | شهرستان های مشمول طرح جداسازی