Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:روزنامه ایندیپندنت به نقل از یک خیریه ضد فقر در انگلیس اعلام کرد که دولت بریتانیا شریک رژیم صهیونیستی در خشونت علیه فلسطینی ها است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «ایندیپندنت»،یکی از خیریه های ضد فقر در انگلیس اعلام کرد که دولت بریتانیا شریک رژیم صهیونیستی در خشونت علیه فلسطینی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکوب معترضان فلسطینی در مرز غزه در بیش از 10 هفته گذشته منجر به کشته شدن بیش از 120 فلسطینی و زخمی شدن بیش از سه هزار و 800 نفر از آنها شده است.

این در حالی است که انگلیس از رای دادن به قطعنامه سازمان ملل در محکومیت استفاده رژيم صهیونیستی از نیروی زور علیه معترضان فلسطینی ،امتناع کرد.

«ریوکا برنارد» ، فعال ضد جنگ انگلیسی ،فعالان جنبش «بایکوت و تحریم اسراییل» و رئیس کمپین انگلیسی دفاع از مردم فلسطین  در این باره به «ایندیپندنت» گفت:دولت انگلیس با امتناع از این رای در حقیقت از تعهد به حمایت از حقوق فلسطینی ها در برابر اقدامات غیر قانونی ارتش رژیم صهیونیستی امتناع کرده است.

انگلیس همچنین به صادرات سلاح به اسرائیل ادامه می دهد و در حقیقت شریک مستقیم خشونت های این رژیم علیه فلسطینی هاست.

این در حالی است که بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر،اکثریت قریب به اتفاق افراد کشته شده یا زخمی شده در اعتراضات مرز غزه غیر مسلح بوده اند و به همین خاطر استفاده سلاح گرم علیه آنها از سوی نیروهای رژیم صهیوینستی می تواند جنایت جنگی تلقی شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت نماز عید فطر احزاب مساجد مسجد مقام معظم رهبری تجمعات سید محمد بطحایی کانون های مساجد حقوق بشر رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت

حمله با شمشیر در لندن پایتخت انگلیس یک کشته و چند زخمی از جمله دو پلیس بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک پسر نوجوان امروز سه‌شنبه در جریان یک حمله با شمشیر در شرق لندن کشته شد و دو پلیس به همراه چند نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

این مرد 36 ساله که ظاهرا یک شمشیر از نوع «سامورایی» داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در حساب ایکس خود این حمله را شوکه کننده خواند و نوشت: چنین خشونتی هیچ جایی در خیابان‌های ما ندارد.

پلیس لندن اعلام کرده است که هیچ انگیزه تروریستی در جریان این حمله با سلاح سرد وجود نداشته است.

حمله با سلاح سرد در استرالیا 6 کشته برجای گذاشت

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • تحریم‌های ایران علیه ۵ نهاد و ۸ عضو رژیم انگلیس
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد