Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@00:16:39 GMT

ترکیب سوئد و کره جنوبی در اولین بازی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۹۶۰۵

در آغاز روز پنجم جام جهانی 2018 روسیه، امروز (دوشنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران، در ورزشگاه نیژنی نووگورود تیم‌های ملی سوئد و کره جنوبی به مصاف هم می‌روند.

بر این اساس برای سوئد، اولسن، لوستیگ، گرانکویست، آگوستینسون، یانسون، لارسون، اکدال، فورسبرگ، کلائسون، برگ و تویوون به میدان خواهند رفت.

در ترکیب اصلی کره جنوبی نیز هیونگ وو جو، یونگ لی، جو هو پارک، یونگ گوون کیم، هیونگ سو جانگ، جا چئول کو، کی‌سونگ یئونگ، لی جائه سونگ، سون هیونگ مین، کیم شین ووک و هوانگ هی چان به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوئد کره جنوبی جام جهانی سوئد کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد

چین اولین تصاویر گرفته شده توسط ماهواره پرتو ایکس "اینشتین پروب" را منتشر کرد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، چین روز شنبه اولین مجموعه تصاویر شناسایی شده توسط مأموریت ماهواره "اینشتین پروب" (EP) خود را در یک انجمن موازی از مجمع 2024 ژونگ‌گوان‌چون در پکن منتشر کرد.

این تصاویر شامل نمای مرکز کهکشان راه شیری، یک گذرای پرتو ایکس و نمای کهکشان خرچنگ است.

ماهواره "اینشتین پروب" که در ژوئن 2022 پرتاب شد، به عنوان "گیرنده انفجارهای کیهانی" عمل می‌کند و با هدف کشف و بررسی گذراهای پرتو ایکس و اجرام سماوی فوران‌کننده در جهان و صدور هشدارهای اولیه برای هدایت سایر تجهیزات نجومی برای رصدهای بعدی طراحی شده است.

این ماهواره مجهز به دو تلسکوپ پرتو ایکس است: تلسکوپ میدان گسترده (WXT) و تلسکوپ میدان دید متمرکز (FXT). WXT برای رصد آسمان در میدان دید وسیع طراحی شده است، در حالی که FXT برای رصد اشیاء خاص با جزئیات بیشتر طراحی شده است.

انتشار این تصاویر اولین گام مهم در مأموریت "اینشتین پروب" است و نشان‌دهنده توانایی آن در رصد پدیده‌های پرتو ایکس با وضوح بالا در سراسر جهان است. دانشمندان امیدوارند که این ماهواره به آنها در درک بهتر ماهیت گذراهای پرتو ایکس، سیاهچاله‌ها و سایر اجرام سماوی پرانرژی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • گل سون هیونگ مین به آرسنال از روی نقطه پنالتی (تاتنهام 2-3 آرسنال)
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری