Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:15:36 GMT

راز غیبت امام عصر عجل الله تعالی فرجه چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۰۱۹۸

راز غیبت امام عصر عجل الله تعالی فرجه چیست؟

خبرگزاری شبستان: ... ای پسر فضل! این موضوع یکی از دستورات الهی و سری از اسرار خدا و غیبی از غیب های اوست... و هر گاه خداوند را حکیم دانستیم باید تمام افعال او را حکیمانه بدانیم گرچه راز آن بر ما روشن نباشد.»

به گزارش گروه مهدویت خبرگزاری شبستان ،عبدالله بن فضل می گوید: از امام صادق(ع) شنیدم که فرمودند: «برای صاحب این امر ناگزیر غیبتی  است که اهل باطل را به شک می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پرسیدم: فدایت گردم، چرا؟ فرمودند: «به خاطر چیزی که ما مجاز به کشف آن برای شما نیستیم.»

پرسیدم: راز غیبت امام عصر عجل الله تعالی فرجه چیست؟

فرمودند: «فلسفه غیبت امام(عج)، همچون فلسفه غیبت حجت های گذشته الهی است و راز غیبت وی آشکار نمی شود مگر پس از ظهور آن حضرت(عج)، چنان که راز اقدامات خضر علیه السلام یعنی شکستن کشتی و کشتن آن پسربچه، ساختن دیوار، برای موسی علیه السلام روشن نشد مگر زمان جدا شدند آن دو از یکدیگر.

ای پسر فضل! این موضوع یکی از دستورات الهی و سری از اسرار خدا و غیبی از غیب های اوست... و هر گاه خداوند را حکیم دانستیم باید تمام افعال او را حکیمانه بدانیم گرچه راز آن بر ما روشن نباشد.»1

1.بحارالانوار، ج52، ص91.

*برگرفته از «زبور نور (هزار و یک نکته از زندگانی حضرت مهدی(عج)»

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد مجلس مقام معظم رهبری نماز عید فطر دولت مسجد کانون های مساجد احزاب جام جهانی فوتبال عید فطر حدیث انتظار غیبت امام عصر ع مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/عروس امام خمینی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

آنگونه که جماران روایت کرده، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899428

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • فوری/عروس امام خمینی درگذشت
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟