Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران با شوک تلخی روبرو شد و روزبه چشمی به دلیل مصدومیت در تمرینات جام جهانی را از دست داد و طبیعتا به دیدار برابر اسپانیا نمی رسد.

حالا با غیبت چشمی، یکی از بین مجید حسینی، پژمان منتظری و محمدرضا خانزاده می تواند در این پست به میدان برود. مجید حسینی در بازی قبل چند دقیقه ای را به میدان رفت و پژمان منتظری هم سابقه بازی در جام جهانی قبل را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدرضا خانزادهم گزینه سوم کی روش برای این پست است؛ او شاید یک دقیقه بازی نکرده باشد اما سابقه دو حضور در جام جهانی را دارد.

هر کدام از این سه نفر اگر به میدان بروند باید رو در روی دیگو کاستا بازی کنند. کسی که در شب نخست دفاع پرتغال را به خاک وخون کشید و دو گل را به ثمر رساند. کاستا سرعت آنچنانی ندارد اما از قدرت بدنی بالا و هوش و ذکاوت فراوانی برخوردار است و هیچ موقعیت صد در صدی را از دست نمی دهد.

آنطور که از شواهد پیداست رقابت اصلی بین حسینی و منتظری خواهد بود و قطعا یکی از این دو نفر به جای چشمی زوج پورعلی گنجی خواهند بود. حسین از نیروی جوانی بهره می برد و منتظری پختگی لازم را دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران روزبه چشمی محمدرضا خانزاده پژمان منتظری تیم ملی اسپانیا دیگو کاستا مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد