Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهندس اسلامی در حاشیه بازدید از چند طرح در نوشهر در گفتگو با خبرنگاران، یاد آور شد: با توجه به این که همه تجهیزات نیروگاه زباله سوز نوشهر فراهم شده است؛ بزودی شاهد بهره برداری از اولین نیروگاه تولید برق از زباله در استان خواهیم بود. ‎

 استاندار مازندران با اشاره به این که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر شاهد بهره برداری از تعدادی پروژه مهم در غرب استان باشیم، گفت: انرژی در اولویت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با کمبود انرژی برق مواجه هستیم و باید تابستان را با صرفه جویی جدی سپری کنیم و در پیک مصرف از ساعت ۱۲ لغایت ۱۶ همه باید مصرف بهینه برق را رعایت و مدیریت کنند.

استاندار با اشاره به این که پروژه نیروگاهی ۴۶۰ مگاواتی پیشرفت خوبی داشته و ان شاء الله در یکی دو هفته آینده بصورت آزمایشی راه اندازی خواهد شد و در ادامه نیز در مدار قرار خواهد گرفت، بیان داشت: از سرمایه گذار این پروژه خواستیم تا در کنار این نیروگاه، پروژه ۵۰۰ مگاواتی جدیدی را هم توسعه دهد که باید پیگیری‌های آن انجام شود.

اسلامی از نیروگاه زباله سوز نوشهر بعنوان محور دوم که مجددا مورد بازدید قرار گرفت یاد کرد و گفت: با توجه به این که همه تجهیزات این پروژه فراهم شده است؛ امیدواریم شاهد بهره برداری از اولین نیروگاه تولید برق از زباله در استان باشیم.

وی از کنارگذر‌ها و کمربندی‌ها به عنوان سومین محور در سفر به غرب استان اشاره کرد که مورد بازدید قرار گرفت و افزود: موانع این پروژه‌ها در راستای گره گشایی از ترافیک رفع شد و از برخی طرحهای بیمارستانی نیز در این سفر بازدید شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استاندار نیروگاه نوشهر مازندران برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جلوگیری از وارد آمدن خسارات جدی سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی را با توجه به جغرافیای کوهستانی ایلام در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با استقبال معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص اهداف این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای غیر ایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع از بخش‌های مختلف این سفر است.

وی افزود: ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با استاندار ایلام، سفر به شهرستان بدره و بازدید از تونل کبیرکوه از دیگر بخش‌های این سفر است.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در جمع خبرنگاران پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را از موضوعاتی دانست که در این سفر مورد توجه قرار دارد. وی اضافه کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی استان ایلام جلوگیری شود را در این سفر در دستور کار داریم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان ایلام مانند گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

نامی بازدید از شهر سرابله و مناطقی که در استان نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران دارد را از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام عنوان کرد.

کد خبر 747759

دیگر خبرها

  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد