Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون بسکتبال؛ رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه نشست روسای هیئت‌های استانی گفت: «از بهمن سال ۹۶ تصمیم به تغییر مکان فدراسیون گرفتیم. ما در فدراسیون قبلی برای همه کمیته‌ها یک اتاق داشتیم، اما اکنون در محل جدید فدراسیون آزادی (ورزشگاه آزادی) ۱۰ اتاق جداگانه در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او ادامه داد: «تا یکی دو ماه دیگر استقرار به صورت کامل انجام می‌شود، چون هنوز برخی از بخش‌های فدراسیون همانند بخش مالی در ورزشگاه شهید کشوری استقرار دارد.»
رییس فدراسیون بسکتبال درباره برنامه‌های بعدی زیرساختی گفت: «خوابگاه‌های بسکتبال زیبنده جامعه بسکتبال ما نیست. می‌خواهیم خوابگاه هتل مانندی را طراحی کنیم. این‌ها کار‌های زیرساختی است که باید در ۴۰ سال اخیر انجام می‌شد.»
طباطبایی درباره ارتباط با استان‌ها یادآور شد: «در سالن بسکتبال آزادی تیم‌های مختلف ملی در رده‌های سنی تمرین می‌کنند، این تیم‌ها سوای بازیکنان بسکتبال سه نفره و تیم‌های بانوان هستند. در پنج ماهی که اینجا هستیم چهار ماه پشت سر هم در اینجا اردو برگزار شده است. ما باید شرایطی را مهیا کنیم تا تیم‌ها را به استان‌ها بفرستیم. باید از این طریق تحرکی را از طریق اردو‌ها و تیم‌ها در استان‌ها ایجاد کنیم.»   کمتر فدراسيوني اين تعداد اعزام داشته
رئیس فدراسیون بسکتبال درباره اعزام‌های تیم‌های ملی بسکتبال به رقابت‌های بین المللی گفت: «در چهار ماه اخیر هشت اعزام داشتیم. کمتر فدراسیونی پیدا می‌شود که این تعداد اعزام داشته باشد. البته کم لطفی برخی در فضای مجازی بحث‌هایی مثل این را به وجود می‌آورد که ما منابع مالی نداریم این در حالی است که اعزام‌ها تا امروز بدون دغدغه مالی بوده است. البته ما اسپانسر‌های بزرگی برای تغییر می‌خواهیم تا از روزمرگی نجات پیدا کنیم.»
طباطبایی با اشاره به بودجه بیست و هفت صدم درصدی که به هیئت‌های بسکتبال استان‌ها اختصاص می‌یابد گفت: «به صورت دقیق نمی‌دانیم چه مقدار بودجه به فدراسیون بسکتبال تخصیص یافته است. اما به هیئت‌های بسکتبال استان بیست و هفت صدم درصد بودجه تعلق می‌گیرد. روسای هیئت‌ها هر یک باید از مدیران کل مربوط ورزش استان‌ها این بودجه را طلب کنند. برخی از استان‌ها تا ۱۰۰ میلیون تومان هم بودجه گرفته اند.»
رییس فدراسیون بسکتبال همچنین درباره سامانه ملی افزود: «سامانه ملی بسکتبال فعال شده است و عضوگیری می‌کند. هدف این سامانه ایجاد بانک اطلاعاتی است. دیگر برای ثبت نام رقابت‌های قهرمانی کشور نیاز به حضور فیزیکی نداریم. سالانه برای کارت‌ها هزینه زیادی را متقبل می‌شویم، اما اکنون با خرید دستگاهی ۱۴ میلیونی در تمام این هزینه‌ها صرفه جویی شده است.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بسکتبال طباطبايي نشست روساي هيئت ها فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)

بهنوش طباطبایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشعاری از فردوسی تصویر جالبی در حرم مطهر امام رضا(ع) به اشتراک گذاشت.

دیگر خبرها

  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد