Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ در این جلسه از خدمات دلشادی مدیرعامل سابق شرکت توسعه صنایع بهشهر تقدیر و  نادر جعفر یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی شد.
لازم به ذکر است، یوسفی قبل از این عهده دار مسئولیت هایی از جمله نایب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی گروه توسعه ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جلسه صنایع بهشهر سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان

بوئینگ اعلام کرد که دیو کالهون، مدیرعامل این شرکت در پایان سال جاری از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، کالهون در نامه‌ای به کارمندان گفت: «چشم‌های دنیا به ما دوخته شده است و می‌دانم که در این لحظه، مشارکت بهتری را پشت سر خواهیم گذاشت. شرکت به ثبات پس از چالش‌های فوق‌العاده پنج سال گذشته، با ایمنی و کیفیت در راس هر کاری ادامه خواهد داد.»

لری کلنر، رئیس هیئت مدیره مستقل بوئینگ گفت که در نشست سالانه شرکت برای انتخاب مجدد نامزد نخواهد شد، در حالی که هیئت مدیره، استیو مولنکوپف را به‌عنوان رئیس مستقل هیئت مدیره به جای کلنر انتخاب کرده است.

شایان‌ذکر است که مولنکوپف فرآیند انتخاب مدیرعامل بعدی بوئینگ را رهبری خواهد کرد.

در همین حال، استن دیل، رئیس و مدیرعامل هواپیماهای تجاری بوئینگ، از شرکت بازنشسته شد و استفانی پوپ به‌عنوان رهبری خطوط هوایی تجاری این شرکت از روز دوشنبه منصوب شده است.

این شرکت چندملیتی مستقر در ایالات‌متحده که در زمینه طراحی، تولید و فروش هواپیما فعالیت می‌کند، پس از رویدادهای مهم در مورد هواپیماهای تجاری خود، تحت نظارت قرار گرفته است.

هواپیمای بوئینگ هواپیمایی آلاسکا در ماه ژانویه دچار حادثه در آسمان و تکه‌ای از بدنه هواپیما از آن جدا شد.

موتور هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی آمریکا در آوریل ۲۰۲۳ به دلیل برخورد پرنده آتش گرفت، قبل از اینکه خلبان آن فرود اضطراری را در فرودگاهی در کلمبوس، اوهایو در ایالات‌متحده انجام دهد.

تحویل ۷۸۷ دریم لاینر بوئینگ به دلیل چندین نقص در ساخت تقریبا به مدت ۲ سال به حالت تعلیق درآمد که از ماه ژانویه ۲۰۲۲ به این شرکت ۵.۵ میلیارد دلار خسارت وارد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی