Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@16:40:15 GMT

داور اروگوئه‌ای دیدار ایران - اسپانیا را سوت می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۰۸۵۶

داور اروگوئه‌ای دیدار ایران - اسپانیا را سوت می‌زند

قضاوت بازی ایران و اسپانیا به داور اروگوئه‌ای سپرده شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ خرداد به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

بر همین اساس، کمیته داوران فیفا «آندرس کُنها» اروگوئه‌ای را به عنوان داور این دیدار انتخاب کرد.

این داور اروگوئه‌ای دیدار تیم‌های فرانسه و استرالیا را در این مسابقات سوت زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ULz

منبع: فردا

کلیدواژه: داور ایران اسپانیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه سفر به مادرید اسپانیا چقدر است؟

اگر گمان کردید تنها دوستداران ورزش علاقه‌مند به سفر به مادرید هستند، باید بگوییم سخت در اشتباهید. غذاهای خوشمزه اسپانیایی، آب‌وهوای معرکه، جشنواره‌ها و فستیوال‌های خیره کننده، معماری‌های بی‌نظیر، بهترین هتل‌ها، مراکز خرید مدرن و... تنها برخی از دلایلی هستند که گردشگران را از سراسر دنیا به این شهر می‌کشانند.
 
یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که افراد معمولا برای گرفتن تصمیم سفر به مادرید به ذهنشان خطور می‌کند، این است که "هزینه‌های سفر به مادرید چقدر است؟" در نظر داشته باشید که هیچ گاه نمی‌توان برای همه افراد هزینه‌های سفر را یکی تخمین زد. به صورت کلی هزینه‌های سفر به مادرید شامل مواردی از قبیل هزینه‌های ویزا، رزرو هتل مادرید، هزینه‌های حمل‌ونقل مادرید اسپانیا، گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و... می‌باشد.
چنانچه دوست دارید با کمترین هزینه به کشور اسپانیا و شهر زیبای مادرید سفر کنید، پیشنهاد ما به شما مجموعه فلای‌تودی است. با رزرو هتل مادرید از فلای‌تودی می‌توانید در بهترین هتل‌ها با مناسب‌ترین قیمت‌ها اقامت داشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر هزینه‌های سفر به مادرید می‌پردازیم.

هزینه ویزای مادرید چقدر است؟
به احتمال زیاد می‌دانید که اسپانیا جز کشورهایی می‌باشد که برای ورود و سفر به آن نیاز به اخد ویزا است. هزینه ویزای مادرید با توجه به نوع آن یعنی توریستی، تجاری و سفارت متفاوت می‌باشد. اگر به دنبال ویزای توریستی اسپانیا هستید lمی توانید ویزای خود را از فلای‌تودی تهیه کنید.
 


با وجود این مجموعه هم بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت می‌کنید و هم مناسب‌ترین هزینه‌ را برای اخذ آن پرداخت می‌نمایید. هزینه ویزای شینگن اسپانیا شامل ۸۰ یورو پرداختی به سفارت و ۱۵.۴۵ یورو مالیات می‌باشد. دقت داشته باشید که این مبالغ متغیر است و برای آگاهی دقیق‌تر با پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید.
کودکان زیر ۶ سال نیازی به دریافت ویزا ندارند و هزینه‌ای نباید برای آن‌ها پرداخت کرد.


هزینه‌های حمل‌ونقل در مادرید
هزینه‌های حمل و نقل در مادرید بسته به نوع وسیله‌ای که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. انواع وسایل نقلیه این شهر که گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند، شامل مترو، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، تاکسی فرودگاهی و اجاره ماشین مادرید می‌باشد.
بلیط مترو در مادرید بسته به تعداد ایستگاه‌هایی که سفر می‌کنید حدود ۱ تا ۲ یورو است بنابراین اگر به دنبال وسیله حمل‌ونقل ارزان قیمت هستید، بهترین پیشنهاد می‌باشد.


هزینه تاکسی وابسته به فاصله و مقصدی که مدنظر دارید، متغیر است. همچنین هزینه اجاره خودرو مادرید بسته به نوع خودرو، مدت زمان اجاره، شرکت اجاره دهنده، بیمه‌ها و خدمات اضافی متفاوت می‌باشد و بهتر است برای اطمینان بیشتر با شرکت اجاره دهنده تماس بگیرید.
بلیط هواپیمایی مادرید را گران نخر!
چنانچه قصد داشته باشید به صورت شخصی و بدون تور به مادرید سفر کنید، هزینه بلیط با توجه به مبدا شما متفاوت است. به صورت کلی شما می‌توانید بلیط هواپیمایی تهران به مادرید را با قیمت حدودی ۱۸ میلیون تومان و اصفهان به مادرید ۱۹ میلیون تومان، می‌باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دریافت بلیط هواپیمایی مادرید، به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید. ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی در این سایت در انتظار شماست.
اقامت در بهترین هتل‌ها با ارزان‌ترین قیمت
خوشبختانه در مادرید متناسب با هر بودجه‌ای هتل‌های متنوع و مناسب وجود دارد. قطعا هزینه اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل این شهر با اقامت در هتل‌های به صرفه، متفاوت است. حتما می‌دانید که هزینه اقامت در هتل متناسب با امکانات، موقعیت جغرافیایی، امتیازات، تعداد ستاره، سرویس‌دهی، چشم انداز و... است. در ادامه به معرفی چندین هتل معروف در مادرید می‌پردازیم. پیشنهاد می‌شود اگر قصد اقامت در این شهر را دارید حتما هتل‌های زیر را از فلای‌تودی رزرو کنید.
•    Eurostars Madrid Tower (جز بهترین هتل‌ های ۵ ستاره مادرید)
•    Hotel Emperador (جز بهترین هتل های ۴ ستاره مادرید)
•    Hotel ILUNION Pio XII (۴ ستاره)
•    Hotel ILUNION Alcala Norte (۴ ستاره)
•    Eurostars Suites Mirasierra هتل یورواستارزسوئتیز میراسیرا (۵ ستاره)

از هزینه بازدید جاذبه‌های دیدنی مادرید غافل نشوید!
بسیاری از افراد در محاسبه حدودی هزینه‌های سفر خود، از بهای جاذبه‌های دیدنی غافل می‌شوند و آن را در نظر نمی‌گیرند. در صورتی که اگر به دنبال برآورد صحیحی از هزینه‌ها هستید، نباید از هزینه‌های بازدید نیز غافل شوید. در ادامه لیستی از جاذبه‌های دیدنی مادرید همراه با قیمت‌ بازدیدشان تهیه کردیم. دقت داشته باشید که این قیمت‌ها ممکن است متغیر باشد.
۱.    موزه هنرهای زیبای پرادو (Museo Nacional del Prado): ورودی بین ۱۵ تا ۲۵ یورو برای بزرگسالان و قیمت کاهش یافته برای دانش آموزان و دانشجویان.
۲.    کاخ سلطنتی مادرید (Palacio Real de Madrid): ورودی حدود ۱۳ یورو می‌باشد.
۳.    استادیوم سانتیاگو برنابئو: قیمت بلیط برای بازدید مسابقات و تورهای موزه ممن است، متفاوت باشد.
همیشه بهتر است قبل از بازدید از هر جاذبه، قیمت‌ها و شرایط دقیق (ساعت و مکان بازدید) را از وب‌سایت رسمی یا منابع معتبر دیگر چک کنید تا در هنگام بازدید اطلاعات کافی را داشته باشید.
رزرو هتل مادرید اسپانیا از فلای‌تودی
چنانچه شما هم دوست دارید سفری هیجان انگیز به شهر زیبای مادرید داشته باشید، بهتر است هر چه سریع‌تر به وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی سری بزنید. جالب است بدانید با رزرو هتل مادرید از فلای‌تودی می‌توانید هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید؛ چرا که این مجموعه هتل‌های مناسبی  را هم از نظر کیفیت و هم قیمت به کاربران معرفی خواهد کرد.


بدون شک راحت‌ترین کار برای رزرو و خرید خدمات این مجموعه، مراجعه اینترنتی به وب‌سایت و اپلیکیشن آن می‌باشد اما برای راحتی بیشتر کاربران مراجعه حضوری نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند خدمات دیگری از جمله رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسب‌ترین بلیط‌های قطار را از مجموعه فلای‌تودی دریافت کنند.
کارشناسان تیم پشتیبانی مجموعه به صورت ۲۴ ساعته همراه شما هستند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر داشتید، حتما با تیم پشتیبانی مجرب فلای‌تودی تماس بگیرید.

دیگر خبرها

  • معرفی داور دیدار سپاهان و ملوان
  • هزینه سفر به مادرید اسپانیا چقدر است؟
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ بارسایی ها مرتکب اشتباهات زیادی شدند! / زیرنویس فارسی
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود