Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:28:24 GMT

زنجان| دادگستری شهرستان خرمدره افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۱۱۶۳

زنجان| دادگستری شهرستان خرمدره افتتاح می‌شود

معاون دادگستری زنجان از افتتاح دادگستری شهرستان خرمدره تا پایان تیرماه امسال خبر داد و گفت: دادگستری شهرستان سلطانیه می‌شود. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، منصور بلباسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: از اصحاب رسانه درخواست دارم خدمات قوه قضاییه را به جامعه بازگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابتدا گریزی به عملیات عمرانی در استان زنجان زد و گفت: در استان زنجان به خاطر نسبت جمعیتی که دارد باید حدود 68 هزار مترمربع بنا وجود داشته باشد ولی تا پایان سال 96 حدود 43 هزار متر مربع بنا احداث نموده‌ایم و 25 هزار متر مربع کمبود بنا داریم.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان از آغاز مطالعات برای احداث مجتمع قضایی واقع در شهرک نصر خبر داد و افزود: این مجتمع 12 هزار متر مربع است و بعد از اتمام مطالعات تامین اعتبار خواهد شد.

وی در ادامه از افتتاح دادگستری شهرستان خرمدره تا پایان تیرماه امسال خبر داد و گفت: دادگستری شهرستان خرمدره در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع در سه طبقه و با هزینه 4 میلیارد و 200 میلیون تومان احداث شده است.

بلباسی در ادامه از ساخت ساختمان دادگستری شهرستان سلطانیه سخن گفت و افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با هزینه حدود 6 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی در ادامه از مراجعات زیاد مردمی به دادگستری سخن گفت و افزود: برای رفاه ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی ساختمان‌های جدیدی را احداث می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: به فرض مثال از عمر ساختمان دادسرای زنجان 35 سال است که می‌گذرد و ازدحام جمعیت به قدری زیاد است که هنگام ورود مردم با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان از پرداخت وام به 107 نفر از اعضای شورای حل اختلاف‌ها خبر داد و گفت: بیش از 60 درصد از پرونده‌های دادگستری در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه گریزی به تشکیل کمیته ارزشیابی زد و گفت: این کمیته از اعضای اداری دادگستری تشکیل شده است و بر عملکرد کارکنان دادگستری نظارت می‌کنند و ارزشیابی می‌کنند و در پایان سال کارمندان نمونه از کسانی انتخاب می‌شوند که مورد تایید این کمیته باشند.

بلباسی در پایان به برگزاری گردهمایی حقوقی به مناسبت هفته قوه قضاییه اشاره و عنوان کرد: هدف از این گردهمایی که بیش از 10 سال در استان زنجان برگزار می‌شود، آشنا کردم مسئولان با مسایل حقوقی است که معتقدیم اگر مسئولان با حقوق خود آشنا شوند همانقدر به بهبود وضع جامعه کمک خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی در هفته قوه قضاییه سخن به میان آورد و گفت: تجلیل از بازنشستگان و همکاران حقوقی هرساله در هفته قوه قضاییه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41375/P1336/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی فضاهای روباز و سالنی گفت: ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علی اسماعیلی، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در آئین گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است، به طوری که یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

وی افزود: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت که این امر نشان از ارتقای سطح آموزش در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت‌وساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

وی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته است و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

اسماعیلی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، اضافه کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش پیدا کرده و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 751131

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ پرونده برای صیانت از موقوفات استان زنجان تشکیل شد 
  • اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی کشور در قاین افتتاح شد
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم