Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از یاسوج، حاتم پیام در نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب شهری این استان برگزار شد، اظهارداشت: 60 هزار نفر در شهر مادوان بویراحمد سکونت دارند که در طول شبانه روز تنها 2 ساعت دارای آب شرب سالم و قابل مصرف هستند.

وی با ناگوار توصیف کردن شرایط آب شرب موردنیاز شهروندان مادوان بویراحمد، خاطرنشان کرد:‌ در شهر مادوان در هر ۲۴ ساعت کمتر از ۲ ساعت دسترسی مستقیم به آب شرب برای شهروندان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر مادوان بویراحمد گفت:‌ نوسازی خطوط انتقال آب ، شبکه آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب سطح شهر از جمله زیرساخت‌های مهم و حیاتی در شهر مادوان است که ضرورت دارد هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

پیام، نبود دسترسی مطلوب به آب شرب ، فرسودگی خطوط لوله آب و برخوداری نداشتن شهروندان از شبکه فاضلاب شهری را از مهمترین مشکلات کنونی برای سلامت و بهداشت آنان در شهر مادوان بویراحمد برشمرد.

عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر پروژه آبرسانی از تنگ کبوتری روستای مهریان به شهر مادوان اجرایی شود تا نیاز آب شرب شهر تامین وموانع و مشکلات در حوزه آب و فاضلاب از سر راه مردم برداشته شود.

** الحاق شهر مادوان و روستاههای حومه به یاسوج ضروری است

پیام، الحاق شهر مادوان بویراحمد و روستاههای حومه یاسوج به حوزه شهری را ضروری خواند و تاکید کرد که این الحاق، خواست تمامی شهروندان شهر مادوان است.

وی گفت:‌ الحاق شهر مادوان و روستاهای حومه به شهر یاسوج مطالبه به حق جامعه ۶۰ هزارنفری ساکنین این حوزه و تحقق آن هدف اصلی شورای این شهر است.

این عضو شورای اسلامی شهر مادوان بویراحمد اظهار امیدواری کرد تا سه سال آینده، شهر مادوان و روستاهای حومه به مجموعه جغرافیایی شهر یاسوج افزوده و ملحق شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر مادوان با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.

حاشیه نشینی در شهر مادوان چشمگیر و البته بنظر می رسد خدمات ارائه شده به شهروندان پاسخگوی رشد روزافزون حاشیه نشینی نیست.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رشد شبانه روزی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها