Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه سرمربی جدید باشگاه ذوب‌آهن با حضور مسئولان این باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه امید نمازی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) با حضور بازیکنان، کادرفنی و اعضای هیات مدیره در سالن وزنه‌برداری باشگاه ذوب آهن برگزار شد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه در ابتدای این مراسم اظهار کرد: امیدوارم معارفه آقای نمازی همچون سال گذشته با افتخارات بیشتر برای ذوب آهن همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر حمایت اعضای هیات مدیره و کارخانه نبود شاید روند انتخاب مربی ما تغییر می‌کرد اما کار کارشناسی ما در هیات مدیره باعث شد یکی از برترین و فنی‌ترین مربیان فوتبال ما که در تیم ملی حضور داشته انتخاب شود. ما باید امیدوار باشیم تا با حمایت هواداران، مسئولان استانی و هیات مدیره به موفقیت برسیم. این نوید را می‌دهم که مربیان ما در سال‌های گذشته جزو موفق‌ترین مربیان فوتبال ایران بوده‌اند.

او در ادامه از مشخص شدن کادرفنی ذوب آهن خبر داد و افزود: آقای نمازی کادرفنی خود را معرفی کرده و مک‌آلن، وحید رضایی و مهدی رجب‌زاده جزو مربیان ما خواهند بود. مهدی رجب‌زاده امسال بازیکن-مربی ذوب آهن است. مجید حاج رسولی پیشکسوت نیز به عنوان سرپرست در خدمت تیم خواهند بود.

شاهرخ شهنازی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن که دبیرکلی کمیته ملی المپیک را هم به عهده دارد در مراسم امروز حضور داشت.

شهنازی در این مراسم گفت: باشگاه ذوب آهن به استراتژی‌هایی که ترسیم شده بود دست پیدا کرده است. آقای یزدی‌زاده  نیز حمایت کاملشان را از باشگاه ذوب‌آهن انجام داده‌اند. ما به دنبال یک حرکت نو در باشگاه ذوب آهن هستیم. تیم فوتبال ذوب آهن همیشه به عنوان پیشانی باشگاه بوده است اما به رشته‌های دیگر نیز توجه داریم. ذوب‌آهن یک برند است که ۵۰ سال مانده اما ما می‌آییم و می‌رویم. سال گذشته قبل از انتخاب قلعه‌نویی نیز به آقای نمازی رسیده بودیم اما این اتفاق نیفتاد. بنابراین این یک انتخاب قدیمی است. البته از زحمات آقای قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنیم. باشگاه ذوب‌آهن یک باشگاه خوش استقبال و خوش بدرقه است. پدر آقای نمازی از دوستان قدیمی من است. او از فرزندان دکتر نمازی‌زاده از بزرگان این کشور است.

از حواشی این مراسم می‌توان به تاخیر یک ساعته در شروع آن اشاره کرد. این مراسم قرار بود از ساعت ۱۶ آغاز شود.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امید نمازی سعيد آذري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است