Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:36:53 GMT

تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران نایب قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۲۲۷۳

تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران نایب قهرمان جهان شد

تیم کشتی آزاد جوانان ایران به مقام نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست یافت. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تیم کشتی آزاد جوانان ناشنوایان کشورمان در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی در "ولادیمیر" روسیه با کسب یک مدال طلا ، 2 نقره و 5 برنز و کسب 160 امتیاز نایب قهرمان جهان شد ، تیم روسیه با 230 امتیاز قهرمان و تیم ترکیه با 136 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن 57 کیلوگرم رضا علی‌نژاد ، در دور نخست با نتیجه 14-3 برابر کشتی گیر روسیه مغلوب شد، در دور دوم به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد. علی نژاد 12-2 کشتی گیر ترک را مغلوب کرد و در فینال 12-1 مقابل حریف میزبان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 61 کیلوگرم خشایار قیصری فیروز ، در دور اول برابر حریف میزبان با ضربه فنی مغلوب شد و در پیکار با حریف قزاقستانی 7-9 شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 65 کیلوگرم ناصر کریمی ، در دور نخست برابر کشتی گیر میزبان با نتیجه 10-0 مغلوب شد ، وی در دور بعد حریف ترکیه خود را ضربه فنی کرد. کریمی در دور بعد   12-0 مغلوب کشتی گیر قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 70 کیلوگرم عرفان توتونچی ، در دور اول با نتیجه 10-0 مغلوب کشتی گیر هند شد و 13-3 از حریف قزاق شکست خورد. توتونچی در برابر کشتی گیر ترکیه به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مسابقه نشد و پنجم شد.

در 74 کیلوگرم حمیدرضا کنعانی ، در دور نخست و در در پیکار با کشتی گیر روس با نتیجه 5-2 به برتری رسید و در مصاف با حریف قزاقی خود 2-2 شکست خورد. کنعانی به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد و توانست 9-0 کشتی گیر ترک را شکست دهد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 79 کیلوگرم حمیدرضا خواجه ، در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر قزاق به دور بعد صعود کرد و در برابر کشتی گیر ترک 14-3 مغلوب شد.خواجه برابر حریف میزبان ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

در وزن  84 کیلوگرم سیدعلی عباسپور ، در مصاف با حریف قزاق با ضربه فنی ، مغلوب شد و 11-1 برابر حریف میزبان شکست خورد .عباسپور کشتی‌گیر ترکیه را با نتیجه 18-7 شکست داد و حریف بلاروس را ضربه فنی کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 92 کیلوگرم علی شکیبازاده ، در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر ترک به دور بعد صعود کرد و برابر حریف هندی با ضربه فنی به برتری رسید.شکیبازاده در پیکار با کشتی گیر میزبان 11-0 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی ملکوتی اصل ، در مصاف با کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و در برابر کشتی گیر میزبان 10-0 مغلوب شد .ملکوتی با نتیجه 10-0 حریف قزاق را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن  120 کیلوگرم سعید فروتن‌نژاد کشتی گیر میزبان را با ضربه فنی شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S30,3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.


نکته قابل توجه این اردو این است که پس از مدت‌ها حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلو و کامران قاسم پور در وزن ۹۷ کیلو بعد از پایان مصدومیت به اردوی آمادگی دعوت شدند.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی و میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی و رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد، عباس ابراهیم زاده و آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی و ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی و عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع و رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)


سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو
مربی بدنساز: عباس خدایاری
ماساژور: سجاد امیری
روانشناس: دکتر خسرو حمزه
سرپرست: علی روحی

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند