Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: ائمه جمعه و روحانیون اهل سنت از تریبون‌های نمازجمعه، مساجد و مدارس دینی، به تشویق مردم به حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین علی خیرخواه ظهر امروز در جمع طلاب اهل سنت ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مردم استان گلستان، اظهار داشت: برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در ایران اسلامی و استان گلستان مى‏تواند در پیوند و همدلى مردم شیعه و سنی نقش‌آفرین باشد و با قرار گرفتن در کنار هم، وحدت قلبی و اعتقادی خود را به رخ جهانیان بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت اتحاد و همدلی مردم در تحقق شعار سال 97 از سوی مقام معظم رهبری، گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نیاز به وحدت عملی ملت شریف ایران اسلامی دارد و یکی از اساسی‌ترین روش‌های مقابله با نفوذ و استعمار دشمنان و تحریم‌های اقتصادی، مسئله وحدت داخلی است که سبب تقویت و شکوفایی اقتصاد ملی نیز می‌شود.

حجت الاسلام خیرخواه افزود: نامگذاری سال 97 به حمایت از کالای ایرانی،  وظیفه مردم و مسئولان را برای حمایت و خرید کالای ایرانی در راستای رونق بازار و ایجاد زمینه تولید و مصرف کالای داخلی ضروری می‌سازد.

وی گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری، می‌تواند در تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" یاری‌رسان باشد، اما این تبعیت باید در عمل مشاهده شود و نباید تنها به شعار دادن بسنده کرد، چرا که با افزایش تولید در کشور می‌توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به نقش اقوام و مذاهب و همه ی فرق اسلامی و ایرانی اظهار داشت: امروزه ما بیش از هر زمانی نیاز به وحدت و تمسک به قرآن و فرمایشات پیامبر اسلام (ص) و منویات مخلصانه رهبری معظم انقلاب داریم، چرا که این یکدلی و برادری می تواند در تحقق شعار امسال موثر باشد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تصریح کرد: تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده است، که هرجا به قشر جوان و پر انرژی کشور اعتماد کردیم پیروز شدیم و افتخار برای کشور به ارمغان آورده است، ملت ایران امروز به خوبی توانایی و استعدادهای خود را باور کرده است، اما متاسفانه آن‌گونه که باید و شاید از استعدادهای جوانان برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی بهره نگرفتیم و باید با یک برنامه‌ریزی دقیق زمینه را برای حضور فکر و انرژی جوانان آماده کنیم.

وی خطاب به جوانان گفت: هم‌اکنون ایران در جایگاه فاخر و برجسته‌ای از استقلال قرار دارد و انقلاب اسلامی آن ذلت دیروز را به اقتدار امروز تبدیل کرده،  به گونه ای که رییس جمهور آمریکا می‌گوید نفوذ منطقه ای ایران برای ما مایه نگرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین گفت: هیچ ملتی نمی‌تواند قله‌های بلند را فتح کند مگر اینکه در سایه استقلال و اقتدار باشد و امروز به فضل الهی ایران اسلامی در منطقه و جهان، پرچم دار این استقلال اقتدارآفرین هستید.

وی به نقش علما و روحانیون در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: علما و مفاخر ایران به ویژه در دوران معاصر، با پی بردن به فعالیت های استعماری دشمنان اسلام در زمینه اقتصادی، اقدامات ارزشمندی را نسبت به تقویت اقتصاد داخلی و حمایت از تولید ملی و تحریم کالاهای خارجی انجام دادند و راه را بر روی نفوذ بیگانگان بستند که نمونه‌های فراوانی از این موارد در زمان ذکر شده است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اظهار داشت: بزرگ‌ترین راهبرد برای حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت کالاها است. ما باید کیفیت تولید را بالا ببریم تا هم مردم و هم مسئولان به استفاده از کالای ایرانی تشویق شوند. مهم‌ترین نکته برای تحقق شعار سال، افزایش کیفیت محصولات است.

حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه با بیان اهمیت نقش روحانیون استان گلستان در تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، گفت: روحانیون شیعه و سنی که همواره برای وحدت و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمک به پویایی و توسعه کشور تلاش کرده‌اند  باید به عنوان پیشروان جریان‌سازی اجتماعی، عزم خود را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در پیوند با اجرایی شدن شعار سال جزم کرده و در این راستا، توصیه علما و روحانیون برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، بسیار مهم است.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار بوده و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزای ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز _چهارشنبه پنجم فروردین_ در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و همچنین پیروزی و خلق حماسه بزرگ مردم غزه در شکست سیاست‌ها و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: حقیقتاً امروز با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مظلوم و مقتدر غزه، مسئله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته و به مسئله جهان بشریت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مردم دنیا با تمام وجود از رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا تنفر دارند و نسبت به مردم مظلوم غزه عشق می‌ورزند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حرکت بزرگ و حماسی نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی رویدادی بی‌نظیر بود که شکست‌های آن برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است، تصریح کرد: آنچه امروز برای همه مردم دنیا به اثبات رسیده حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن از جمله جمهوری اسلامی است که رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ریشه همه ناامنی‌ها در منطقه و یک موجودیت ضد صلح است.

آیت‌الله رئیسی در ادامه هرگونه تحرک دیپلماتیک آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را فریبکارانه دانست و با بیان اینکه امروز کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی با این رژیم جنایتکار بودند در پیشگاه مردم خود سرافکنده و شرمگین هستند، افزود: وقایع اخیر غزه یک رسوایی بزرگ دیگر برای آمریکا و برخی کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و در واقع ماهیت و چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا و غرب را برای ملت‌های دنیا عیان ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار به تلاش‌های جامع جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد هم‌افزایی در میان کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخت و ضمن انتقاد از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده‌اند که بزرگ‌ترین جنایت جنگی تاریخ و نسل‌کشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته است و محکوم است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بی‌تردید پیروزی قطعی و نهایی از آن ملت فلسطین است و شکست فرجام رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود از خدای متعال برای شهدای عالیقدر غزه علوّ درجات و برای مجروحان و بازماندگان شفای عاجل و صبر و بردباری مسئلت کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار است و همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

رویکرد دینی و اعتقادی به حمایت از فلسطین ناشی از نگاه ریشه‌دار ایران است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین، ساکنان غزه و مجاهدان در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی به دولت و ملت ایران و قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نگاه دینی و اعتقادی به حمایت از مسئله فلسطین را ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی مفصل از وقایع جاری و چشم‌انداز تحولات در غزه افزود: عملیات طوفان الاقصی دستاوردهای کم‌نظیری برای ملت فلسطین به همراه داشته است.

منبع: ایرنا کد خبر 739724

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند