Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته داوران فیفا، آندرس کنها اروگوئه‌ای را به عنوان داور دیدار تیم‌های ملی ایران و اسپانیا در دور دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

این داور ۴۱ ساله متولد ۸ سپتامبر ۱۹۷۶ در مونته ویدئو است و از سال ۲۰۱۰ در لیگ برتر اروگوئه قضاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنها در سال ۲۰۱۳ لیست الیت فیفا قرار گرفت و در جام جهانی جوانان که سال ۲۰۱۷ در کره جنوبی برگزار شد، شرکت کرد. او همچنین سابقه قضاوت در رقابت‌های جام لیبرتادورس، کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.

کنها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیدار فرانسه و استرالیا را که با برتری ۲ بر یک به اتمام رسید، قضاوت کرد،که اعلام پنالتی او روی آنتوین گریزمان با استفاده از سیستم بازبینی ویدیویی از نکات جالب آن بازی بود.

نلسون تاران و مائوریسیو اسپینوزا، ۲ هم وطن کنها هم او را در امر قضاوت دیدار ایران و اسپانیا کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: از سر گیری تمرینات اسپانیا برای بازی با ایران داکروز: اجازه فکر کردن را باید از اسپانیایی‌ها بگیریم دخیا برابر ایران به میدان می رود

آمار آندره کونها در رقابت‌های مختلف

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه: یک بازی- ۴ کارت زرد رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه: ۴ بازی- ۱۵ کارت زرد کوپا آمه ریکا ۲۰۱۶ آمریکا و ۲۰۱۵ شیلی: ۴ بازی- ۱۸ کارت زرد جام جهانی زیر ۲۰ سال کره جنوبی- ۳ بازی- ۱۱ کارت زرد مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آمریکا- ۴ بازی- ۱۷ کارت زرد- یک کارت قرمز جام لیبرتادورس- ۲۲ بازی- ۹۳ کارت زرد- ۳ کارت قرمز جام سودآمریکانا- ۸ بازی- ۳۵ کارت زرد- ۲ کارت قرمز لیگ اروگوئه- ۱۳۶ بازی- ۶۷۹ کارت زرد- ۴۷ کارت قرمز برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

کن‌ها داور بازی ایران و اسپانیا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان