Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل دارا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران گفت: هر سال به مناسبت روز شهادت شهید چمران که با عنایات مقام معظم رهبری به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده است، گردهمایی اساتید بسیجی با هدف تبیین شخصیت والای شهید چمران  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خردادماه امسال نیز همه کانونهای دانشگاهی بسیج اساتید در سراسر کشور از 27 تا 31 خرداد مراسم روز بسیج اساتید را با عنوان «آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی» برگزار می کنند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید تبیین شاخص­ های استاد تراز انقلاب اسلامی است. در این مراسم سراسری که مخاطبین آن اساتید دانشگاه ها می باشند، علاوه بر تبیین شخصیت این شهید والامقام، برنامه های ویژه ای ازجمله تبیین سیاست های تحولی بسیج اساتید حول موضوع مسئله محوری و حلّ المسائلی، رونمایی از آثار و طرح های راهبردی، دیدار با مسئولین استان ازجمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با هدف تبیین رویکرد حلّ المسائلی بسیج، تقدیر از اساتید شاخص و دیدار با خانواده شهدای علمی و دانشگاه و برنامه متنوع دیگر صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید در ادامه گفت: این مراسم فردا صبح (سه شنبه 29 خرداد) نیز در تالار ابن سینای دانشگاه تهران با حضور سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاری معاون علمی و فنّاوری رییس جمهور، مهندس مهدی چمران و استادان و فرهیختگان دانشگاهی برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی