Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری در جلسه ستاد اجتماعی وفرهنگی مدیریت وساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان افزود: مداخلات اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف اجرای طرح توانمندسازی محلات است.

آشناگر افزود: طرح‌های ارائه شده باید اثربخش و هدفمند باشند و به کودکان توجه ویژه‌ای شود چراکه آسیب پذیرترند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طرح توانمندسازی محلات برای کاهش آسیب‌هایی همچون طلاق، معضلات اجتماعی و اعتیاد طراحی شده است.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت : مندسازی افراد محلات از طریق روش‌‎های مشارکتی و بر اساس تدوین و اجرای برنامه‌های مداخله‌ای از اهداف اجرای این طرح به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

جلسه ستاد اجتماعی وفرهنگی مدیریت وساماندهی آسیب‌های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین