Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@02:50:17 GMT

هافبک اسپانیا از تقابل با ایران گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۱۳۹

هافبک اسپانیا از تقابل با ایران گفت

خبرگزاری میزان- هافبک تیم ملی اسپانیا از بازی با ایران می‌گوید. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی که روز چهارشنبه تیم‌های ملی ایران و اسپانیا از گروهخ دوم رقابت‌ها بازی دوم خود را در برابر هم برگزار خواهند کرد ایسکو هافبک تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید درباره این بازی به اظهار نظر پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسکو در پاسخ به این سوال که تیم آنها شانس صعود از مرحله گروهی را دارد یا نه گفت که برای پاسخ به این سوال خیلی زود است؛ بازی‌های جام جهانی غیرقابل پیش‌بینی هستند؛ ما روز چهارشنبه بازی سرنوشت‌سازی پ=یش روی داریم و باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم؛ ماندن ما در جام جهانی روسیه به این بازی بستگی خواهد داشت."

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 ایسکو اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد