Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:59:51 GMT

خلاصه و نتیجه دیدار سوئد و کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۱۵۷

خلاصه و نتیجه دیدار سوئد و کره جنوبی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین دیدار از گروه ششم رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 16:30 امروز(دوشنبه) بین تیم های سوئد و کره جنوبی در ورزشگاه نیژنی نووگورود برگزار شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر 2 تیم با علم به سختی دیدارهای بعدی خود مقابل آلمان و مکزیک، برای کسب 3 امتیاز بازی به زمین آمدند و خوب می دانستند که در صورت شکست یا توقف در این دیدار امیدشان برای صعود به دور بعدی مسابقات به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.

ترکیب سوئد: رابین اولسن، میکائیل لوستیگ، آندریاس گرانکوئیست، لودویک آگوستینسون، پونتوس یانسون، سباستین لارسون(گوستاو اسونسون) آلبین اکدال(اسکار هیلیمارک) امیل فورسبرگ، ویکتور کلائسون، مارکوس برگ و  اولا تویوونن(ایساک تلین)

ترکیب کره جنوبی: هیونگ وو جو، یونگ لی، جو هو پارک(کیم مین وو) یونگ گوون کیم، هیونگ سو جانگ، جا چئول کو(لی سئونگ وو) کی‌سونگ یئونگ، لی جائه سونگ، سون هیونگ مین، کیم شین ووک(جونگ وو یونگ) و هوانگ هی چان

بیشتر بخوانید

ترکیب تیم های ملی سوئد و کره جنوبی در جام جهانی 2018

سوئد یک - کره جنوبی صفر/سوئدی‌ها بدون زلاتان به سختی از سد چشم بادامی‌ها گذشتند + فیلم

اظهارات سرمربیان تیم‌های ملی سوئد - کره جنوبی در نشست خبری

بازی با میدانداری شاگردان شین تائه یونگ آغاز شد و آنها در 10 دقیقه اول یکی 2 موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه سوئدی ها خلق کردند اما در ادامه سوئد با استفاده از تجربه بازیکنان خود توانست جریان این دیدار را به سود خود بازگرداند و از ضربات ایستگاهی موقعیت هایی روی دروازه هیونگ وون جو به وجود آورد. با این حال نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

در نیمه دوم هم 2 تیم بیشتر در میانه زمین کار را دنبال می کردند تا اینکه در دقیقه 63 ویکتور کلائسون درون محوطه جریمه کره جنوبی با خطای کیم مین وو سرنگون شد. البته آگوئیلار، داور السالوادوری ابتدا بازی را ادامه داد اما پس از یک دقیقه با بازبینی ویدیویی این صحنه به سود شاگردان یانه اندرسن اعلام پنالتی کرد تا آندریاس گرانکوئیست، کاپیتان سوئد این ضربه را تبدیل به گل پیروزی بخش تیمش کند.

در ادامه تلاش بازیکنان کره جنوبی و تدابیر سرمربی این تیم برای فرار از شکست راه به جایی نبرد تا سوئد با برتری در این بازی همراه با مکزیک در صدرجدول گروه ششم قرار بگیرد و چشم بادامی ها هم بدون امتیاز بخت صعود به دور بعدی را تا حد زیادی از دست بدهند.

آندریاس گرانکوئیست به عنوان برترین بازیکن این بازی انتخاب شد.

انتهای پیام/

سوئد1- کره جنوبی 0

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه اینجا جام جهانی 2018 اخبار ورزشی دنیای ورزش جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • خلاصه بازی نیوانگلند ۱ - ۴ اینترمیامی
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم