Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@19:11:43 GMT

ترکیب بلژیک و پاناما اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۳۵

ترکیب بلژیک و پاناما اعلام شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ دو تیم بلژیک و پاناما در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر هم به میدان خواهند رفت. ترکیب دو تیم برای این دیدار اعلام شد که به شرح زیر است:
 
بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدرویلد، یان فرتونگن، آکسل ویتسل، کوین دی بروین، روملو لوکاکو، ادن هازارد، یانیک کاراسکو، دریس مرتنس، توماس میونیر، سدریک بویاتا  
 
پاناما: جیمی پندو، میشل موریلو، فیدل اسکوبار، رومن تورس، گابریل گومس، بلاس پرس، ادگار بارسناس، آرماندو کوپر، اریک داویس، آنیبال گودوی و لوئیس رودریگس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست پاناما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران