Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:08:25 GMT

پرتاپ وحشتناک راننده به هوا بر اثر سرعت غیرمجاز +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۴۴

پرتاپ وحشتناک راننده به هوا بر اثر سرعت غیرمجاز +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه‌ای وحشتناک سرنشین خودرویی که با سرعت بسیار بالا به محلی شبیه محل اخذ عوارض و یا کنترل خودرو رسیده است در پی برخورد با یکی از موانع ایجاد شده در این محل به بیرون خودرو پرتاب می‌شود.

به طرز عجیب و غریبی شخص 25 ساله‌ای که پس از پرت شدن از درون خودرو چندین متر دورتر ار محل حادثه سقوط می‌کند و چهار سرنشین دیگر خودرو با وجود شدت حادثه دچار مجروحیت شدید نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در سنت‌کلود، فلوریدا در جنوب اورلاندو به وسیله دوربین‌های نظارتی پلیس ضبط شده است.

پلیس معتقد است این حادثه در اثر خوابالودگی و خستگی بیش از اندازه راننده روی داده است. تماشای ویدئو این حادثه مشخص می‌کند راننده در هنگام خوابالودگی تا چه حد می‌تواند خطرناک و مرگبار باشد. کارشناسان حوادث رانندگی از مردم درخواست کردند زمانی که قادر به تمرکز لازم نیستند، حتما در محلی مناسب به استراحت بپردازند و سپس با تمرکز بالا مشغول رانندگی شوند.

ویدئو ضبط شده به وضوح نشان می‌دهد، چگونه سرنشین خودرو با شدت زیاد از درون خودرو به بیرون پرتاب می‌شود. سرعت پرت شدن شخص 25 ساله به حدی است که تا 20 ثانیه پس از سقوطش سرنشینان دیگر خودرو حاضر در محل و مامور چک و کنترل خودرو‌ها متوجه حادثه نمی‌شوند تا اینکه سرانجام مامور مذکور ناگهان متوجه شخصی بی‌هوش در کنار یکی از ستون‌ها می‌شود. خوشبختانه شخص 25 ساله و چهار سرنشین دیگر خودرو سریعا به مرکز امدادی منتقل شده و از مرگ نجات پیدا کردند.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

لحظه وحشتناک آویزان شدن خودرو از طبقه ۴ پارکینگ! +فیلم

کلاه ایمنی ناجی زندگی موتور سوار شد +فیلم

انتهای پیام/

خوابالودگی راننده حادثه‌ای هولناک را رقم زد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حوادث بین الملل حوادث رانندگی وحشتناک ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت

 افشار منش گفت:برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک حجت الاسلام دهقان بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.


افشارمنش بیان کرد: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد