Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:56:13 GMT

شیمبا و بارانی در رادار فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۴۶

شیمبا و بارانی در رادار فولاد خوزستان

لوسیانو پریرا که دو فصل در فولاد خوزستان سابقه بازی دارد، به این تیم بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در حالی فصل نقل و انتقالات را دنبال می کند که سکوت رسانه ای را در پیش گرفته و هواداران فولاد باید از سایت های دیگر اخبار تیمشان را دنبال کنند.


میثم دورقی با حضور در تمرین فولاد خوزستان، اولین ورودی این تیم لقب گرفت و شاهین شفیعی نیز اولین خرید لیگ یکی آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می شود لوسیانو پریرا مهاجم فصل قبل صنعت نفت که در لیگ های یازدهم و دوازدهم ٥٥ بازی کرد و ٢١ گل برای فولادی ها به ثمر رساند، با این تیم به توافق نهایی رسیده تا با حضور این مهاجم ٣٤ ساله وضعیت خط حمله عوض شود.


محمدصادق بارانی کاپیتان پیکان که بعد از حضور ٦ ساله در پیکان را خروج از این تیم را در پیش گرفته است دیگر گزینه پورموسوی است، بارانی در ٢فصل اخیر ٩ گل زده که آمار خوبی برای هافبک دفاعی به حساب می آید، او در بازی رفت فصل قبل پاس گل سه امتیازی تیمش را داد.


هواداران فولاد انتظار دارند تا همانگونه که هدف تیمشان قهرمانی عنوان شده، به این مهم برسند و از همین ابتدا با انجام بازیهای تدارکاتی به هماهنگی برسند و در لیگ برتر این موضوع عنوان نشود.

محمدصادق بارانی صنعت نفت آبادان لوسیانو پریرا پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لوسیانو پریرا پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد