Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:01:36 GMT

مسابقه پیش‌بینی جام جهانی 2018 با ریحون

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۷۵

مسابقه پیش‌بینی جام جهانی 2018 با ریحون

در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی همچون اعتبارهای 120 هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت.

مثل بسیاری از خدمات آنلاین، سفارش آنلاین غذا یکی از قابلیت‌های خوبی است که فناوری در سال‌های اخیر فراهم کرده است؛ درخواست غذا بدون دردسر و بدون نیاز به گشتن دنبال منوی رستوران‌ها و نگه‌داشتن انواع منوهای کاغذی که به‌مرور زمان فرسوده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه چیزی بهتر از منوهای آنلاینی که همیشه به‌روز می‌شوند و علاوه بر نمایش فهرست غذاهای هر رستوران، منوی رستوران‌هایی را که از وجودشان خبر ندارید را هم برای شما نمایش می‌دهند؟ با ریحون بدون اینکه از وجود رستوران‌های محدوده‌ خبر داشته باشید، برای سفارش غذا به آن‌ها دسترسی دارید.
پش بینی کنید؛ برنده شوید؛ با کلی غذاهای خوشمزه، این یک بازی برد برد است!

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند.

پیش بینی نتایج جام جهانی

جام جهانی، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در جهان است. سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است.
علاقه‌مندان در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، می‌توانند به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنند و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنند؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای 120هزارتومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهند داشت. همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، 1 امتیاز گرفته و شانس برنده شدن پلی‌استیشن 4 به همراه بازی FIFA و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را خواهند داشت.
گفتنی است که در حال حاضر خدمات ریحون با بیش از 3500 رستوران در کلان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز و قزوین فعال است.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو

داور S۱ کشتی ایران که در مسابقات گزینشی اروپایی قضاوت کرد، معتقد است داور اوکراینی مبارزه کشتی‌گیران ایتالیا و آذربایجان اشتباه کرد اما عمدی نبوده است. - اخبار ورزشی -

نیما صادقی که تنها داور ایرانی قضاوت‌کننده در مسابقات گزینشی اروپایی بود، درباره مبارزه جنجالی چامیزوی ایتالیایی و بایراموف آذربایجانی در نیمه‌نهایی 74 کیلوگرم که با باخت چامیزو و اعتراض شدید او به داوری همراه شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قطعاً اتفاقاتی که در این کشتی رخ داد عمدی نبود، اما اشتباهاتی وجود داشت که در کلینیک هم مطرح شد. چون چندین اشتباه در این کشتی وجود داشت، باعث شد اتحادیه جهانی اعلام کند چند داور بی‌طرف این مبارزه را بازبینی خواهند کرد که فکر می‌کنم در روزهای آینده نتیجه اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه آنتونیو رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در باکو حضور نداشت، ادامه داد: ابراهیم چی‌چی اوغلو و بوعزیز بودند، اما آنتونیو نبود. بیشتر مشکلی که پیش آمد از داور وسط بود و تصمیمات رئیس تشک و قاضی خیلی تأثیرگذار نبود.

پای UWW به کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف باز شد

صادقی درباره اشتباهات رومن پاولو داور اوکراینی این مسابقه تصریح کرد: اشتباه تأثیرگذار داور عدم درخواست پسیو (اخطار کم‌کاری) برای کشتی‌گیر آذربایجانی بود، او بعد از آنکه امتیازاتش را گرفت، بیشتر زمان کشتی مدافع بود. ضمن اینکه زمانی که فن دست چامیزو بود، کشتی را قطع کرد. البته آن دو نمره آخری که ابتدا به چامیزو داده شد، به درستی بعد از چلنج پس گرفته شد. اینجا ژوری به درستی رأی داد و صددرصد امتیاز نداشت و آن دو نمره که کشتی را 10-8 به سود چامیزو کرده بود، باید برمی‌گشت.

این داور S1 کشتی ایران که در باکو حضور داشت، درباره اینکه آیا احتمال تغییر نتیجه بعد از بازبینی فیلم و یا در نظر گرفتن سهمیه المپیک برای چامیزو در صورت اثبات اشتباه داور وسط، وجود دارد؟ گفت: بعید می‌دانم نتیجه عوض شود چون دست کشتی‌گیر آذربایجان بالا رفته و معمولاً چنین اتفاقی در کشتی نمی‌افتد اما دیده‌ایم که سال گذشته بعد از اثبات اشتباه داور فینال وزن 87 کیلوگرم، اتحادیه جهانی تصمیم گرفت دو مدال طلای جهانی در این وزن توزیع شود که یکی در صربستان به کشتی‌گیر ترکیه رسیده بود و دیگری را هم به کشتی‌گیر مجارستان بعد از بازبینی کشتی دادند. همه چیز بستگی به نظر اتحادیه جهانی دارد و شاید مثلاً یک سهمیه به چامیزو بدهند. فکر می‌کنم خیلی زود دراین‎باره تصمیم‌گیری شود چون مسابقات گزینشی جهانی در پیش است.

صادقی درباره اینکه باتوجه به ادعایی که چامیزو درخصوص پیشنهاد رشوه 300 هزار دلاری از سوی آذربایجانی‌ها مطرح کرده، چقدر می‌تواند اشتباهات داوری این مبارزه عمدی بوده باشد؟ تأکید کرد: چیزی در مورد ادعای چامیزو نمی‎‌دانم، اما اشتباه جزیی از داوری است و مطمئنم این یک اشتباه بوده و داور وسط بد قضاوت کرده است. ما داوریم و این را متوجه می‌شویم، اینها اشتباه بودند که گاهی پیش می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • معرفی برگزیدگان مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس»
  • آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی برای تقاضای نفت را کاهش داد