Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@17:43:07 GMT

قرعه‌کشی 25 اپل واچ در چیلی کاپ نت‌برگ و چیلیوری

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۷۶

قرعه‌کشی 25 اپل واچ در چیلی کاپ نت‌برگ و چیلیوری

چیلیوری، سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا و نت برگ ، سایت و اپلیکیشن تخفیف گروهی فرصت 25 روزه جام جهانی را مغتنم دانسته و مسابقه بزرگ پیش بینی رقابت ها را با جایزه های 25 اپل واچ سری3 و تعداد زیادی کد تخفیف از 8 کسب و کار بزرگ اینترنتی همکار به اجرا درآورده اند.

در این جشنواره به نام چیلی کاپ که در مدت جام جهانی برگزار میشود، هر شب یک نفر از کسانی که در آن روز پیش بینی انجام داده اند، به قید قرعه برنده یک اپل واچ سری 3 میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است همه شرکت کنندگان حتی کسانی که پیش بینی اشتباه انجام داده اند، شانس برنده شدن دارند اما پیش بینی درست و همینطور سفارش از چیلیوری و نت برگ در روز رقابت، شانس برنده شدن را بیشتر میکند.

علاوه بر جایزه روزانه اپل واچ، همه شرکت کنندگان میتوانند هر روز با چرخش گردونه برنده یک کد تخفیف از بین کدهای تخفیف 8 کسب و کار بزرگ اینترنتی شوند.

چیلیوری‌ سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا از 3000+ رستوران در 11 شهر ایران این روزها رشد بی سابقه ای را تجربه میکند. نت برگ ، دیگر برگزار کننده بازی، اولین و بزرگترین سایت و اپلیکیشن تخفیف گروهی است که تخفیف های فوق العاده تا ۹۰‎٪ از رستورانهای، مراکز تفریحی، و... ارائه می دهد و  از سال 90 مشغول به کار است.

شما میتوانید همین الان و با کلیک روی کلمه چیلی کاپ به صفحه جشنواره رفته و علاوه بر برنده شدن کد تخفیف از گردونه، شانس خود را برای به دست آوردن یک اپل واچ سری 3 امتحان کنید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

  به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی