Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر نماینده مجلس نگران زیستگاه اژدهای هفت سر فساد است، پس بهتر است این شفاف‌سازی را از حساب بانکی خود شروع کند؛ اما من باور دارم که این کار هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

سمیرا سعادتی پور، فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد،  گفت: در خصوص توئیت جدید محمود صادقی، نماینده محترم مجلس باید گفت که حمایت ایشان از لایحه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، عدم اطلاع وی را نسبت به بطن و حتی متن این لایحه آشکار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعادتی پور ادامه داد: آیا ایشان از خود نپرسیده اند که چگونه کنواسیونی تحت عنوان FATF می تواند در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم حسن نیت داشته باشد، وقتی بزرگترین عوامل پولشویی در جهان از جمله آمریکا و مهم ترین حامیان مالی تروریسم در جهان از جمله عربستان از گزند FATF در امان هستند؟!

 

این فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: برای هر صاحب بصیرتی مشخص است که توجه این کنوانسیون به ایران برای شفافیت در تراکنش های مالی و بانکی هدفی جز انتشار اطلاعات از نهادهای امنیتی و دفاعی ایران از جمله، وزارت اطلاعات، سازمان صدا وسیما، وزارت دفاع، سپاه پاسداران و غیره را نخواهد داشت و این امر بسیاری از برنامه های سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور را در معرض خطر قرار می دهد.

 

وی در واکنش با انتشار این توئیت بیان داشت: این گونه توئیت ها، اوج ساده اندیشی افراد را نشان می دهد، که گمان کنند استکبار جهانی تنها به دنبال فاش شدن تراکنش های بانکی دیارها باشد، کسی مخالف بامبارزه با پولشویی و جلوگیری از تامین مالی تروریسم نیست چرا که طبق بند ۱۹ سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر شفافیت اقتصاد و سالم سازی آن تاکید ویژه ای شده است.

 

سعادتی پور اضافه کرد: اگر نماینده مجلسمان نگران زیستگاه اژدهای هفت سر فساد است پس بهتر است این شفاف سازی را از حساب بانکی خود شروع کند، اما من باور دارم که این کار هرگز اتفاق نخواهد افتاد چرا که اگر ایشان و دیگر مجلسیان نظیر جناب مطهری خواستار واقعی شفاف سازی بودند هرگز مطالبه گری دانشجویان را تهدید و توهین قلمداد نمی کردند و برعکس پاسخ می دادند.

 

این فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان گفت: باید یادآور شوم که زمان بزن و درو ها تمام شده است دیگر نمی توانند با توئیت های بی اساس اذهان عمومی را متشنج کنند و از پاسخ گویی فرار کنند و به امپراطوری خود در مجلس ادامه دهند، چرا که این بار نه تنها دانشجویان مومن انقلابی دیار خراسان بلکه تمامی دانشجویانی که خواستار شفاف سازی و مطالبه حقوق طبیعی خود هستند، این مطالبه گری را آغاز خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود صادقی مشهد مقدس دیار خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، بانک مرکزی ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصوب کرد تا سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها بصورت غیر حضوری روزانه از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه به ده میلیارد ریال افزایش یابد. 

بانک‌ها و‌موسسات اعتباری یک ماه برای فراهم کردن مقدمات اجرایی فرصت داشتند و بانک مرکزی تاکید کرده بود تا پایان فروردین ماه زمان برای این مهم تعیین شده است.

اطلاعات جدید دریافتی خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شده و این بخشنامه هم اکنون اجرایی شده است.

برهمین اساس، مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب‌های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانک‌ها تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی