Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@23:46:37 GMT

اقدام غیر قانونی استقلال در فصل نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۵۹۱

اقدام غیر قانونی استقلال در فصل نقل و انتقالات

 الهیار صیادمنش با توجه به سن کم نمی‌تواند قرارداد ۵ ساله با استقلالی‌ها منعقد کند.
به گزارش صدای ایران قرارداد صیاد منش و استقلال قانونی نیست!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به عقد قرارداد ۵ ساله باشگاه استقلال با الهیار صیاد منش، باشگاه سایپا به این موضوع ورود کرد تا جایى که مدیران استقلال اعلام کردند که طبق برگه فسخ قرارداد با این بازیکن قرارداد بسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براى اطلاعات بیشتر در مورد قانونى بودن قرارداد باشگاه استقلال و الهیار صیاد منش از وثوق احمدى رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان این موضوع را جویا شدیم.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، وثوق احمدى درباره این موضوع گفت: هنوز شکایتی توسط باشگاه سایپا در این باره به کمیته وضعیت نرسیده است و از طرفى صیاد منش نمى تواند با استقلال قرارداد ۵ ساله ببندد چرا که طبق قانون، بازیکن زیر ۱۸ سال حداکثر مى تواند قرارداد ۳ ساله با استقلال و یا هر باشگاه دیگرى منعقد کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال نقل و انتقالات سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ

لوکا یوویچ مهاجم ۲۶ ساله و صرب میلان به احتمال فراوان به فعالیت خود در پیراهن روسونری ادامه خواهد داد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ یوویچ در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی یک ساله به میلان پیوست اما در قرارداد فعلی او بند تمدید ۳ ساله وجود دارد که در صورت رضایت طرفین قابل فعال شدن است. میلان از عملکرد این مهاجم صرب رضایت دارد و می خواهد بند تمدید قرارداد او را فعال کند. به این ترتیب قرارداد یوویچ با میلان تا سال ۲۰۲۷ تمدید خواهد شد. 

یوویچ در ۲۸ بازی برای میلان در همه رقابت ها موفق به ثبت ۹ گل و ۱ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان