Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: در ۲ ماه گذشته در حوزه حوادث درون‌شهری در استان گلستان شاهد افزایش ۸ درصدی جان‌باختگان بودیم. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ایوب شرافتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش کشته شدگان تصادفات در استان اظهار داشت:: در 2 نخست امسال در حوزه حوادث درون‌شهری شاهد افزایش 8 درصدی جان‌باختگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تصادفات عابران پیاده و موتورسواران 2 چالش مهم در حوزه ترافیک درون‌شهری و برون‌شهری گلستان محسوب می‎شود، افزود: در سال گذشته 138 نفر از افرادی که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند موتورسیکلت‌سواران بودند.

رئیس پلیس راهور استان گلستان تصریح کرد: در این مدت همچنین 2 هزار و 914 نفر مجروح نیز مربوط به موتورسواران در سطح استان بود.

شرافتی گفت: در 2 ماهه نخست سال 1397 نیز 24 نفر از جان‌باختگان حوادث ترافیکی و 450 نفر مجروحان مربوط به بحث موتورسیکلت‌‌ بود و همچنین در این مدت 17 هزار و 723 راننده موتورسوار اعمال قانون شدند که با وجود همه کنترل‎ها در بحث ترافیک و اعمال قانون همچنان شاهد تخلفات رانندگی در سطح استان هستیم.

وی یکی از دلایل افزایش حوادث رانندگی موتورسیکلت‌سواران را خانواده‌ها دانست و گفت: متأسفانه در سطح استان بسیار شاهد هستیم که خانواده‎ها برای فرزند نوجوان خود که سن قانونی نداشته و همچنین گواهی رانندگی نیز ندارند موتورسیکلت تهیه می‎کنند که این امر در بروز حوادث رانندگی بسیار دخیل است.

به گفته رئیس پلیس راهور استان گلستان، در 5 سال گذشته تلفات و جان‌باختگان حوادث ترافیکی در گلستان افزایش یافته و 90 درصد تصادفات درون‌شهری مربوط به عابران پیاده و موتورسواران است.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی‌های درون‌شهری مصوب و برای تایید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیش‌تر از مسافران، تخلف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان؛ سجاد کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای افزایش کرایه مسیرهای درون شهری تک مسیره از ۳ به ۴ هزار تومان، ۲ مسیره از ۵ به ۷ هزار تومان و سه مسیره از ۷ هزار به ۱۰ هزار تومان به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است و به محض تأیید در مناطق مختلف شهر اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی به شکایات و یا واحدهای گشتی مستقر در میدان امام حسین (ع) میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد خبر 745530

دیگر خبرها

  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد